۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
نیاز کشور به پیچ و مهره سالانه ۱۲۰ هزار تن است| کمبود مواد اولیه معضل اساسی
رئیس اتحادیه پیچ و مهره تهران در گفتگو با بازار:

نیاز کشور به پیچ و مهره سالانه ۱۲۰ هزار تن است| کمبود مواد اولیه معضل اساسی

تهران- مهری، رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره تهران مواد اولیه مورد نیاز صنعت پیچ و مهره را ۱۲۰ هزار تن دانست و گفت: تنها ۲۲ هزار تن از این میزان در داخل کشور تولید می شود.

نورالدین مهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تولید کنندگان پیچ و مهره در تهران با کمبود مواد اولیه دست به گریبان هستند، بیان داشت: تنوع بالای کاربردهای پیچ و مهره در صنایع باعث می شود که هرگونه افزایش قیمت، بر تمام اصناف تاثیر مستقیم بگذارد.

وی مصرف نیاز کشور به پیچ و مهره را بیش از ۱۲۰ هزار تن در سال اعلام کرد و گفت: ۲۲ هزار تن از این میزان در داخل کشور تولید می شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پیچ و مهره تهران با اشاره به اینکه از سال گذشته دچار کمبود مفتول برای تولید پیچ و مهره هستیم بیان کرد: در سال گذشته صنعت پیچ و مهره سازی کشور با ۴۵ هزار تن مواد اولیه نیاز داشت که ۲۲ هزار تن آن محقق شد.

مهری با بیان اینکه کارخانجات سازنده مفتول ترجبح می دهند تا مواد اولیه را به دلالان بفروشند گفت: مکاتبات زیادی با وزرای صمت، کشور و دیگر مقامات مسئول داشتیم تا مشکلات حل شود حتی به سراغ قوه قضائیه رفتیم اما اتفاقی تا کنون برای حل مشکلات تولیدگر ایرانی رخ نداده است از سوی دیگر از اتاق اصناف تهران نیز می خواهیم تا مطالبات این صنف را پیگیری کند.

کد خبر: ۲۱۸٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha