۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
اشتغال زایی برای دو هزار و ۹۴ نفر در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خبر داد؛

اشتغال زایی برای دو هزار و ۹۴ نفر در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

بیرجند-مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تاکنون برای دو هزار و۹۴نفر اشتغالزایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین زارعی شنبه در مراسم جشن تجلیل از کارگران نمونه سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان اشتغالزایی از ابتدای عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی تاکنون دوهزار و۹۴ نفر است، اظهارکرد: همچنین در یک آمار دیگر از ابتدای فعالیت منطقه ویژه اقتصادی تاکنون به صورت غیر مستقیم در دو سایت مرکزی ومرزی با توجه به خدمات صادراتی به کشور افغانستان و در قالب کارشناسان، تکنسین‌ها، پیمانکاران، کارگران، ناوگان حمل ونقل تعداد ۵۵ هزار نفرفعالیت نموده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: شعار سال نشان دهنده اهمیت کار و کارگر و تولید و بهره وری در جامعه است.

زارعی ادامه داد: به نظر من تنها راه برون رفت از مشکلات و چالش‌های حوزه اقتصادی کشور، مهار تورم و رشد تولید است.

وی با تاکید براینکه کارگران، عامل اصلی حرکت اقتصادی جامعه به سوی تولید و رشد هستند، ادامه داد: حمایت از این قشر به طور قطع به افزایش تولید و مهار تورم منجر می شود و زمینه عملی برای تحقق شعار سال است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش کارگران موجب شکوفایی کشور و توسعه اقتصادی می شود، افزود: هفته کارگر فرصتی برای قدردانی از زحمات افرادی است که در عرصه تولید کار می‌کنند، کارگرانی که برای تحقق شعار امسال آستین همت بالا زده‌اند.

کد خبر: ۲۱۸٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha