۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
دیران نسبت به گروه دارویی عقب است

دیران نسبت به گروه دارویی عقب است

دیران با سرمایه ثبت شده ۸۸ میلیارد تومان  طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۰۶ میلیارد تومان  درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ایران دارو با نماد دیران طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ معادل ۳۳ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.
دیران با سرمایه ثبت شده ۸۸ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۰۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.
از نظر سودسازی شرکت ایران دارو در دوره ۳ ماهه ۱۷.۵ میلیارد تومان سود محقق کرده که به ازای هر سهم ۱۹۹ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افت داشته است.
به تازگی وزیر بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار بازار تاکید کرده که مواد اولیه واردات دارو در سال ۱۴۰۲ مشابه سال گذشته خواهد بود، به همین دلیل به نظر نمی رسد تغییرات جدی در بازار دارو به وجود بیاید و شرکت های دارویی هم تنها مشمول افزایش نرخ ناشی از حقوق و دستمزد خواهند بود.
در حال حاضر نماد دیران نسبت به هم گروهی های خود عقب است و با توجه به ادامه رشد شاخص بورس و افزایش جابه جایی سرمایه ها از نمادهای بزرگ به گروه های کوچک و عقب مانده پیش بینی می شود دیران جزو نمادهای مورد تقاضای بازار باشد.

کد خبر: ۲۱۸٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha