۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
استخر بادی ویلایی

استخر بادی ویلایی

استخر بادی ویلایی از بزرگترین استخر های بادی طراحی شده در بازار و در فروشگاه تهران اینتکس است که به واسطه ابعاد بزرگ خود می تواند برای استفاده خانوادگی و تفریحات آبی آنها مورد استفاده قرار بگیرد.

بازار: استخر بادی ویلایی از بزرگترین استخر های بادی طراحی شده در بازار و در فروشگاه تهران اینتکس است که به واسطه ابعاد بزرگ خود می تواند برای استفاده خانوادگی و تفریحات آبی آنها مورد استفاده قرار بگیرد. یک استخر بادی به دلیل این که طراحی بادی دارد، بسیار ایمن بوده و حتی کودکان نیز می توانند به همراه خانواده به بازی و تفریح بپردازند. این نوع از استخر های بادی به دلیل اینکه نیاز به فضای بزرگی برای راه اندازی دارند، بیشتر برای ویلا و یا باغ ها مناسب هستند. برای اینکه بیشتر با استخر بادی ویلایی آشنا شوید، در این مطلب به معرفی استخر بادی ویلایی خواهیم پرداخت و ویژگی های آن ها، نوع طراحی و تولید، نحوه راه اندازی و استفاده، ابعاد مدل های مختلف استخر بادی ویلایی خواهیم پرداخت.

استخر بادی ویلایی

استخر بادی ویلایی همانطور که از نامش مشخص است به صورت بادی طراحی شده است و بدنه آن نیز به صورت بادی بوده و برای استفاده نیاز است تا آن را راه اندازی کنید تا شکل اصلی را به خود بگیرد و با توجه به اینکه دارای دیواره و عمق است، می تواند مقدار زیادی آب را در درون خود جای دهد . از این رو شما یک حوضچه آب بسیار خوبی را برای آب تنی خواهید داشت. استخر بادی ویلایی از بدنه پی وی سی تشکیل شده است و خاصیتی لاستیکی دارد، این جنس کاملا ضد آب است و باعث شده تا استخر بادی کاملا ضد آب باشد. همچنین استخر بادی ویلایی با توجه به جنسی که از آن برای تولید استفاده شده است، کاملا ضد حساسیت بوده و بدن هیچ حساسیتی به آن نخواهد داشت. کیفیت بالای این جنس و دوام عالی آن باعث شده است تا استخر های بادی بتوانند مقدار زیادی آب را در درون خود جای دهند و وزن آب را به خوبی تحمل کنند.

استخر های بادی ویلایی توسط برند های بزرگ و شناخته شده ای تولید شده اند و از این نظر کاملا با اطمینان از کیفیت آن ها می توانید از استخر بادی ویلایی خود استفاده کنید. از بهترین برند های تولید کننده استخر بادی ویلایی و سایر محصولات بادی می توان به برند های اینتکس و بست وی اشاره کرد که در کنار آن برند های جیلانگ و اینتایم نیز استخر هایی بسیار بزرگ و با کیفیت عالی تولید می کنند. ابعاد استخر بادی ویلایی بسیار بزرگ تر نسبت به استخر هایی است که برای کودکان طراحی شده است. استخر بادی ویلایی با عنوان استخر بادی خانوادگی نیز شناخته می شود و عمدتا دارای طول ۳ متری هستند، به همین دلیل نیز برای استفاده بزرگسالان مناسب بوده و می توانند از استخر بادی ویلایی استفاده کنند.

با توجه به طول ۳ متری بیشتر از آن در حیاط خانه های ویلایی یا در پارکینگ یا در صورت محافظ داشتن پشت بام ، در بام خانه نیز قابل راه اندازی است . عمق استخر بادی ویلایی بیشتر به ۶۰ سانتی متر می رسد که در هنگام نشستن می تواند تا شانه ها و گردن شما را پوشش دهد. در میان استخر های بادی برخی از استخر های بادی نیز ساخته شده اند که به دلیل طراحی نیمه بادی خود و داشتن ابعاد بسیار بزرگ تر با عنوان استخر ایزی ست بادی شناخته می شوند و در دسته بندی استخر پیش ساخته نیز قرار می گیرند. این استخر ها برخلاف استخر بادی ویلایی با بدنه تماما بادی ، از ابعاد بزرگتر تا ۶ متر برخوردار بوده و همچنین عمق بالایی را نیز دارند به همین دلیل می توان در داخل آن شنا کرد. ولی استخر بادی بیشتر برای ریلکس کردن داخل آب و آب تنی خواهد بود.

استخر بادی ویلایی

شما می توانید استخر بادی ویلایی را در دسته بندی استخر بادی و استخر ایزی ست را در دست بندی استخر پیش ساخته مشاهده کنید و از تفاوت های میان آن ها مطلع شوید. توجه داشته باشید که قیمت استخر بادی ویلایی بسیار ارزان تر از مدل های ایزی ست بوده و شما می توانید با هزینه بسیار کمتر این محصولات بادی بی نظیر را خریداری کرده و آن را در ویلای خود راه اندازی و استفاده کنید. از نظر طراحی استخر بادی ویلایی نیز متنوع بوده و شما می توانید به دلخواه خود آن ها را خریداری کنید. استخر های بادی مستطیلی ساده ترین نوع استخر های بادی ویلایی هستند که تنها دارای دیواره های بادی بوده و برای دراز کشیدن و ریلکس کردن مناسب بوده و فضای بزرگی را دارند.

در کنار مدل های ساده استخر بادی ویلایی، استخر های بادی ویلایی دیگری نیز طراحی شده اند که دارای صندلی های بادی در بخش داخلی استخر هستند و اشکال مختلفی نیز دارند، با این وجود شما می توانید این مدل از استخر های بادی را خریداری کنید تا به راحتی در داخل استخر نشسته و یا به صورت نیمه دراز کش از آن استفاده کنید. ظرفیت استخر بادی ویلایی ۴ نفره بوده و شما می توانید در کنار دوستان و یا خانواده از این استخر بادی ویلایی استفاده کنید. به همین منظور نیز در چهار گوشه استخر بادی از چهار صندلی بادی استفاده شده است که می توانید از آن استفاده کنید . این صندلی ها قابلیت جدا شدن را دارند و به صورت مجزا طراحی شده اند.

از ویژگی های بسیار خوبی که استخر های بادی ویلایی دارند، جابجایی ساده و راحت آن ها می باشد. از دلایل محبوبیت استخر بادی ویلایی نیز همین موضوع بوده زیرا دردسر های استخر های بسیار بزرگ بتنی و یا پیش ساخته را ندارند و راه اندازی ساده آن ها می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت موقتی از آن ها استفاده کنید و در هر زمان که قصد استفاده از استخر را ندارید، محصول را تخلیه و آن را بسته بندی کنید. وزن کلی استخر بادی ویلایی نیز بسیار پایین بوده و به همین دلیل است که جابجایی ساده و آسانی دارد و به عنوان یک استخر پرتابل مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر بادی ویلایی

توجه داشته باشید که این استخر ها به صورت بادی طراحی شده اند و بدنه آن ها به صورت بادی بوده و بیشتر حجشمان را باد تشکیل داده است، به همین دلیل نیز با تخلیه باد بدنه، می توانید آن ها را در ابعاد بسیار کوچکی جمع و بسته بندی کنید تا در کنار وزن سبکشان به سادگی محصول را با خود برداشته و حمل کنید. این ویژگی بسیار عالی به شما کمک خواهد کرد تا در هر جایی از استخر بادی استفاده کنید. به عنوان مثال آن را در خانه استفاده کرده و در مواقعی که دوست دارید به ویلای خود بروید، آن را نیز با خود به همراه داشته باشید. به طور میانگین وزن استخر های بادی ویلایی در حدود ۵ تا ۸ کیلوگرم است که وزن بسیار سبک و ایده آلی خواهد بود.

استخر بادی ویلایی همچنین راه اندازی ساده و آسانی دارد، برخلاف سایر استخر ها ، این محصولات بادی را می توانید تنها در مدت زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه راه اندازی کنید . به خصوص که اگر از پمپ های باد برای راه اندازی آن ها استفاده کنید. پمپ باد مخصوص محصولات بادی که در فروشگاه تهران اینتکس نیز به فروش می رسد و در دسته بندی جداگانه قرار می گیرد، برای راه اندازی استخر بادی نیز قابل استفاده بوده و با توجه به مدل های مختلفی که دارند، هر یک از آن ها به نوعی پمپاژ باد را انجام می دهند و اینچنین شما می توانید با استفاده از آن ها با سرعت بیشتری استخر بادی ویلایی را باد کنید.

دریچه بادی که در بدنه استخر بادی ویلایی قرار می گیرد، با نازل هایی که در پمپ باد وجود دارد، شبیه بوده و شما می توانید با تغییر دادن نازل پمپ باد، استخر بادی ویلایی خود را راه اندازی کنید. از پمپ های باد موجود برای راه اندازی استخر بادی ویلایی می توان به پمپ باد دستی اشاره کرد که با کمک دست پمپاژ باد انجام می شود. پمپ های باد پدالی نیز با کمک پدال زدن راه اندازی را انجام می دهد. این در حالی است که برخی دیگر از پمپ های باد نیز به صورت برقی بوده و با اتصال به برق روشن شده و سرعت بیشتری را نیز نسبت به سایر پمپ های باد دستی و پدالی دارند، ولی نیازمند برق بوده و شاید در مواقعی که دسترسی به پریز برق نباشد نتوانید از آن ها استفاده کنید.

استخر های بادی ویلایی را پس از باد کردن می توانید با آب پر کنید تا آماده استفاده بشوند. شما می توانید از آب گرم یا سرد برای پر کردن استخر بادی ویلایی استفاده کنید. این استخر ها همانطور که گفته شد کیفیت بالایی دارند، ولی به سبب اینکه به صورت بادی طراحی شده اند بهتر است که از برخورد اجسام تیز جلوگیری کرده و در هنگام استفاده با یک زیرانداز از آسیب دیدن بخش کف استخر جلوگیری کنید. از سایر ویژگی ها و مزیت هایی که استخر بادی دارد می توان به قابلیت تعمیر شدن آن با استفاده از برچسب تعمیرات اشاره کرد. شما می توانید استخر بادی ویلایی خود را با قیمت ارزان به صورت اینترنتی از وبسایت فروشگاه تهران اینتکس با ضمانت اصالت و مهلت تست خریداری کنید و یا حضوری آن را از دفتر فروش فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha