۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
خرید استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد

خرید استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد

استخر پیش ساخته در مدلهای گوناگون با ارتفاع کم و زیاد عرضه شده اند که باعث می شود تا شما با دست باز و با توجه به سلیقه خود خرید این محصولات را انجام دهید.

بازار: اگر به حال با مدل های استخر پیش ساخته آشنایی نداشته اید ، باید اشاره کنیم که این محصولات تنوع بالایی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید از آن ها در داخل باغ ، ویلا و فضاهای مشابه استفاده کرده و لذت در اختیار داشتن یک استخر سیار و پرتابل را تجربه کنید.

استخر پیش ساخته در مدلهای گوناگون با ارتفاع کم و زیاد عرضه شده اند که باعث می شود تا شما با دست باز و با توجه به سلیقه خود خرید این محصولات را انجام دهید. در همین راستا ما قصد داریم تا به بررسی مدل های مختلف این دسته از محصولات پرداخته و ویژگی های مهم استخر پیش ساخته را به شما معرفی کنیم. یکی از مهم ترین خصوصیات این دسته از محصولات بحث ارتفاع بلند این استخرها می باشد که می شود آن را نقطه قوت یک استخر پیش ساخته در نظر گرفت. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که استخرهای پیش ساخته در حداکثر ارتفاع ۱۳۲ سانتی متر روانه بازار شده است که این استخرها تولید دو برند معروف اینتکس و بست وی می باشد.

این ارتفاع ۱۳۲ سانتی متری و یا مدل های کوچک تر این محصولات که در ارتفاع های ۱۰۰ و ۱۲۲ سانتی متری نیز ارائه شده است ، باعث شده تا مشتریان با توجه به قد خود و هم چنین نیازی که دارند بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند. اگر شما قصد یک تفریح خانوادگی را دارید انتخاب ارتفاع بیشتر برای افراد بزرگسال می تواند بهترین گزینه باشد اما اگر قصد دارید تا داخل این استخرها از کودکان هم استفاده کنید باید مراقب باشید.

در کنار این استخرهای با ارتفاع بلند ، استخرهای دیگری هم وجود دارد که ارتفاع آن ها کمتر از یک متر است. این استخرها در ارتفاع ۵۱ ، ۶۶ ، ۷۶ ، ۸۴ و ۹۹ سانتی متری تولید و عرضه شده اند که بیشتر برای بازی و تفریح کودکان مناسب است اما افراد بزرگسال هم برای تفریحات آبی و همراه شدن با فرزند خود می توانند ازاین محصولات استفاده کرده و لذت ببرند.

استخر آماده برای باغ

اگر شما فضای بزرگی همچون یک باغ را در اختیار دارید و توانایی ساخت استخر به صورت بتنی را ندارید ، استخرهای آماده و پیش ساخته می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. استخرهای بادی نیز جزو محصولاتی است که بیشتر برای کودکان کاربرد دارد و شاید گزینه خیلی مناسبی برای افراد بزرگسال نباشد اما در کل این دسته از استخرها نیز در سایزهای متفاوتی تولید شده که افراد بزرگسال هم قابلیت استفاده را دارند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بیشتر برای استفاده در باغ ، افراد از مدل های استخر فریمی و ایزی ست استفاده می کنند که هم راه اندازی ساده و آسانی دارند و هم این شرایط را برای شما فراهم می کنند که از یک استخر باکیفیت بالا برخوردار باشید.

استخرهای ایزی ست و یا به عبارت دیگر استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست ، محصولی است که از نظر ظاهری در دو نوع گرد و بیضی شکل تولید و عرضه شده است. این دسته از محصولات بدنه ای برزنتی و سه لایه را دارا هستند که از این حیث استحکام فوق العاده ای دارد و تنها برای راه اندازی این محصولات نیاز است که لبه بالایی این استخرها را باد کرده و سپس با پر کردن فضای داخلی محصول از آب از آن استفاده کرد.

استخرهای فریمی و پیش ساخته نیز از نظر جنس و کیفیت بدنه همین ساختار ضخیم و برزنتی سه لایه را دارا هستند و تنها تفاوت آن ها با مدل های ایزی ست این مسئله است که دیگر لبه و بخش بادی نداشته و با استفاده از فریم های فولادی و آلومینومی ضد زنگ ، محصول بر روی زمین سرپا می شود. این مسئله باعث می شود تا این دسته از استخرها را به عنوان مقاوم ترین نوع استخر آماده و پرتابل نامگذاری کرد که شما در فضای باغ خود می توانید از آن ها به راحتی استفاده کنید. با توجه به وجود امکاناتی همچون پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز و درپوش در مدل های مختلف استخر پیش ساخته خصوصا سایزهای بزرگ این محصولات ، شما یک کالای کامل و ایده آل را در اختیار دارید که می توانید از آب گرم نیز استفاده کرده و لذت تفریح فوق العاده را در گرما و سرما تجربه کنید.

خرید استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد

قیمت استخر پیش ساخته پرورش ماهی

در بخش های قبلی در مورد مدل های مختلف استخر پیش ساخته و هم چنین کاربرد آن ها برای استفاده کودکان و بزرگسالان به صورت تفریحی صحبت کردیم. حال بحث دیگر و استفاده دیگری که خیلی از افراد از این محصولات می کنند ، استخر پرورش ماهی است. در واقع از این دسته از استخرهای آماده برای کار صنعتی پرورش ماهی استفاده می کنند.

حال این پرورش ماهی می تواند ماهی های زینتی و یا قزل آلا ، کپور ، میگو و یا مدل های دیگر باشد که تمامی این موارد با استفاده از در اختیار داشتن یک استخر پیش ساخته امکان پذیر است. اگر ماهی های شما دارای باله های تیز نباشند ، شما می توانید با صرف هزینه کمتر و خرید استخرهای برزنتی ایزی ست اقدام به این کار کنید اما اگر قصد پرورش ماهی های دیگر را دارید حتما باید مراقب این مسئله باشید که یک استخر کاملا برزنتی را تهیه کنید تا محصول شما در طولانی مدت آسیب نبیند.

نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس

در این مطلب سعی کردیم تا در خصوص مدل های مختلف استخر پیش ساخته با شما صحبت کنیم و تا حد امکان شما را با این دسته از محصولات آشنا سازیم. حال شما این مزیت را در اختیار دارید که از طریق فروشگاه اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com مدل های مختلف را مشاهده کرده و با در نظر گرفتن نیاز خود خرید خود را ثبت کنید. هم چنین امکان خرید حضوری از نمایندگی اینتکس ایران و هم چنین مشاوره قبل از خرید با شماره تماس های ۰۲۱۵۶۱۹۰۸۴۰۰۹۰۲۶۶۶۸۱۴۶ و ۰۹۳۷۶۶۶۸۱۴۶ برای شما عزیزان در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی مروتی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      5 0
      این استخرهای پیش ساخته خیلی خوبن ما داریم چند ساله ازشون استفاده میکنیم و راضی هم هستیم
    • زینب عسگری IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      2 0
      فروشگاهشون خیلی خوبه من رفتم البته استخر بادی ازشون خریدم نه پیش ساخته ولی تنوعشون خیلی عالی بود