۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
خوزستان فضای کار تحولی دارد| ضرورت وجود نگاه جهادی
رئیس جمهور در اهواز:

خوزستان فضای کار تحولی دارد| ضرورت وجود نگاه جهادی

اهواز - رئیس جمهور گفت: استان خوزستان فضای کار تحولی در تراز این استان دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور عنوان کرد: مشکلات در خوزستان و کشور باید با همت همه مدیران حل شود، همه افرادی که مخاطب مردم هستند باید حل مشکلات مردم را تحقق عینی و عملی ببخشند.

وی تایکد کرد: مشکلاتی که پیش پای مردم هست را باید رفع کنیم؛ یعنی خواست مردم یک امر شدنی و حق مردم است، بنابراین باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

رئیس جمهور افزود: برنامه و چشم انداز لازم است، بیشترین سهم در موفقیت را مدیریت دارد. جایی اعتبار بوده ولی کار به سامان نرسیده و جایی اعتبار کم بوده ولی کار به سامان رسیده و بیشترین سهم را در این زمینه مدیریت دارد.

رئیسی با تاکید بر اینکه نگاه تحولی می‌طلبد و باید بدانیم مدیری در نظام اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران مقاله نوشته‌اند و صاحب نظر و دارای تجربه و یا حتی مقام استادی دارند ولی در فرهنگ اسلامی مدیریت شاخص‌های پاسخگویی به خدا، ارباب رجوع، عموم شهروندان، سلسله مراتب نظارتی و مدیریتی لازم است.

وی اضافه کرد: از همه مدیران استانی، فعالان اقتصادی، استاندار، نماینده ولی فقیه و دیگر حاضران تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ اگر فرصت بیشتری بود از دیدگاه‌های دیگران هم استفاده می‌کردیم ولی به دلیل کمبود زمان و اختصاص زمان بیشتر به بازدیدهای میدانی دیگر این فرصت را نداریم، البته به نمایندگی از بخش‌های مختلف صنعت، عمران، گردشگری و کشاورزی افرادی صحبت کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه سال نو و روزهای بعد از ماه رمضان نگاهی نو در نوع فعالیت می‌طلبد، عنوان کرد: استان خوزستان فضای کار تحولی در تراز خوزستان دارد. شما دولتمردان و ماها همگان باید دین خود را به خوزستان ادا کنیم.

رئیسی توضیح داد: همه ادارات و سازمان‌ها و کارکنانی که به نام دولت و نظام خدمتگزا ر مردم و در کسوت خدمتگزاری هستند باید این دین را ادا کنند، نگاه تحولی می‌خواهد با نگاه عادی امکان رفع مشکلات نیست، اگر نگاه تحولی و جهادی نباشد، امکان رفع مشکلات نیست.

وی اظهار کرد: صمیمانه از مردم خوزستان تقدیر و تشکر می‌کنم که برای استقبال آمدند و ادای احترام می‌کنیم به همه مردم خونگرم، پرتلاش، مخلص و مقاوم استان از ایذه، اندیکا و لالی گرفته تا شوش، شوشتر، هویزه، باغملک و همه شهرهای استان و امیدوارم در سفرهای آتی از نزدیک به دیگر شهرها نیز سفر می‌کنیم.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha