۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در خوزستان برای مسئولیت‌های اجتماعی
استاندار خوزستان خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در خوزستان برای مسئولیت‌های اجتماعی

اهواز- حسینی محراب، استاندار خوزستان از سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در خوزستان برای مسئولیت‌های اجتماعی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر حسینی محراب شامگاه جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی توسعه و فعالان اقتصادی خوزستان که با حضور رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت در محل سالن علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در این دوره مسئولیت خود به عنوان رییس جمهور هفت بار در خوزستان حضور یافت که این نشان دهنده پیگیری امور خوزستان توسط وی است و در این سفر دو روزه نیز در شهرهای مختلف استان حضور یافت و طرح های متنوعی به بهره برداری رسید.

وی افزود: باید از مردم عزیز خوزستان ضمن عذرخواهی به خاطر ضعف و کمبودها؛ به خاطر حضور پرشور آنها در استقبال از رییس جمهور قدردانی کنم.

استاندار خوزستان توضیح داد: خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و مصوبه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف از جمله آب، فاضلاب، آسفالت، بهداشت و درمان و راه‌های استان در این سفر نهایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت نفت ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در قالب مسئولیت اجتماعی در حال سرمایه‌گذاری در این استان است که اقدامی بسیار بزرگ برای توسعه استان به حساب می‌آید.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha