۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
ضرورت تدوین طرح جامع گذرگاه‌های اربعین حسینی خوزستان
وزیر کشور در خرمشهر مطرح کرد؛

ضرورت تدوین طرح جامع گذرگاه‌های اربعین حسینی خوزستان

خرمشهر- وزیر کشور گفت: طرح جامع گذرگاه‌های اربعین حسینی خوزستان باید تدوین شود که البته مشکل گذرگاه‌های چذابه و شلمچه برای تسهیل تردد و حرکت زوار اربعین حسینی، قبل از تیرماه سال جاری برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی ظهر جمعه در نشست ستاد اربعین حسینی که در مرز بین‌المللی شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به گرامی هوا، افزایش تعداد مه‌پاش در مسیر رفت و برگشت زائران اربعین حسینی در ۲ گذرگاه چذابه و شلمچه ضروری است.

وی افزود: احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در پایانه‌های مرزی شلمچه باید در دستور کار قرار گیرد که بر اساس اعلام مسئولان امر، عملیات اجرایی ساخت ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی آغاز شده است.

وزیر کشور عنوان کرد: بهسازی و تکمیل مسیر ارتباطی اربعین حسینی از اهواز به سمت چذابه یکی از موضوعاتی است که باید اجرایی شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: طرح جامعه گذرگاه‌های اربعین حسینی خوزستان باید تدوین شود که البته مشکل گذرگاه‌های چذابه و شلمچه برای تسهیل تردد و حرکت زوار اربعین حسینی، قبل از تیرماه سال جاری برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است جاده دسترسی به پایانه شلمچه از جمله مسیر امام رضا (ع) و لجستیک صادراتی شلمچه توسط منطقه آزاد اروند بهسازی و تکمیل شود.

وزیر کشور توضیح داد: براساس پیش بینی‌ها، اربعین امسال هوا گرم‌تر از سال گذشته است و با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا به طور قطع شاهد حضور گسترده عاشقان حسینی در مراسم باشکوه اربعین خواهیم بود.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha