۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
ظرفیت بالقوه شادگان در حوزه گردشگری| تالاب شادگان یکی از تالاب‌های مهم دنیا است
رئیس سازمان محیط زیست:

ظرفیت بالقوه شادگان در حوزه گردشگری| تالاب شادگان یکی از تالاب‌های مهم دنیا است

شادگان- رئیس سازمان محیط زیست گفت: شهرستان شادگان ظرفیت‌های بالقوه و توانمندی به خصوص در حوزه گردشگری، باغات و کشاورزی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی سلاجقه ظهر جمعه در نشست بررسی مشکلات شهرستان شادگان اظهارکرد: تالاب شادگان به لحاظ خدمات و گردشگری یکی از تالاب های ارزنده در ایران و دنیا به شمار می رود.

وی افزود: شهرستان شادگان ظرفیت های بالقوه و توانمندی بخصوص در حوزه گردشگری، باغات و کشاورزی برخوردار است.

رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: شادگان همجوار با دریا است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری، به کارگیری از این ظرفیت در جهت تحقق اقتصاد دریامحور ضروری است.

سلاجقه عنوان کرد: با توجه به چنین ظرفیت هایی که شادگان دارد این شهرستان می تواند نقش پررنگی در رونق اقتصادی کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه تالاب شادگان یکی از مهم‌ترین تالاب های دنیا است، توضیح داد: تا یک ماه آینده طرح جامع گردشگری شادگان توسط سازمان محیط زیست و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آماده و تقدیم دولت خواهد شد.

رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه استفاده از سرمایه گذاران بومی جهت توسعه گردشگری در تمامی نقاط کشور از اهداف دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: در یک بازه زمانی و همچنین مقدار طول مشخص، انهار شادگان لایروبی خواهند شد تا محصولات با کیفیت تری در شادگان تولید شود.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha