۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
تامین زیرساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان در کشور نمونه است
استاندار زنجان:

تامین زیرساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان در کشور نمونه است

زنجان-افشارچی،استاندار زنجان،گفت: تامین زیرساخت های بخشی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان از محل مولدسازی دارایی های راه و شهرسازی انجام شده که ین اقدام راه و شهرسازی در کشور نمونه است.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان و شرکت‌های آب و فاضلاب، برق و گاز به لحاظ زیر ساختی درست و خوب عمل می‌کنند،گفت: تقسیم وظایفی که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام گرفته در سطح کشور ستودنی و نمونه است.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زیر ساختهای داخل سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن را از محل اعتبارات داخلی خود انجام داده و بیرون سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن هم توسط شرکتهای آب و فاضلاب، برق و گاز انجام گرفته است،ابراز کرد: خوشبختانه این اقدامات مهم موجب شده در این خصوص استان زنجان در سطح کشور جلوتر باشد.

استاندار زنجان گفت: کار ساخت و ساز ساختمانی فرآیندی است و شرایط آب و هوایی بسیار دخیل است.

افشارچی،با بیان اینکه پیشرو بودن زنجان در نهضت ملی مسکن با تلاش و ریسک پذیری مدیران محقق شده و ادامه موفق پروژه‌ها نیازمند اختصاص منابع به ویژه در زمینه تامین زیرساخت‌ها است، گفت: وزارت نیرو باید توجه ویژه به ایجاد زیرساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن داشته باشد.

وی گفت: تامین زیرساخت های بخشی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان از محل مولدسازی دارایی های راه و شهرسازی انجام شده است.

استاندار زنجان تاکید کرد: پروژه های نهضت ملی مسکن موضوعی متفاوت از سایر طرح ها است و از این رو باید وزارت نیرو نیز این پروژه ها را در تامین زیرساختها متفاوت ببیند.

افشارچی افزود: تورم باعث افزایش قیمت تمام شده واحد مسکونی می‌شود و در این میان شرایط سخت اقتصادی مردم را درک می‌کنم ولی از متقاضیان در خواست دارم به صورت منظم آورده‌های خود را واریز کنند تا واحدهای مسکونی در سریع‌ترین زمان و در موعد مقرر ممکن تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: ۶۴ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان تا پایان اردیبهشت ماه امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود و تمام تلاش لازم را داریم تا هر سه ماه یک بار تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رمضان محمدی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      0 0
      سلام.پس چرا پروژه پردیس غرب پیشرفتی ندارید?