۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
انتقاد استاندار کردستان از وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان
در جلسه شورای مسکن کردستان عنوان شد؛

انتقاد استاندار کردستان از وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان

سنندج – استاندار کردستان ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان، گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کردستان به عنوان عنوان مورد رضایت نیست.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای مسکن استان کردستان با بیان اینکه ساخت مسکن از اولویت‌ها و شعارهای اصلی دولت سیزدهم است، گفت: بنا به دلایل مختلف و از جمله دشواری تامین زمین، طرح نهضت ملی مسکن در استان از سرعت قابل قبولی برخوردار نیست و بر همین مبنا ضرورت دارد که به صورت جدی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

وی ضمن تاکید بر تسریع در روند اجرایی کردن این طرح، اضافه کرد: چهارشنبه‌ هر هفته ساعت ۶ صبح شورای مسکن استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با دستور کار بررسی وضعیت شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

زارعی کوشا با بیان اینکه چیزی که برای ما در طرح نهضت ملی مسکن مهم است سرعت در کار و پیشبرد طرح با در نظر گرفتن ضوابط و قوانین است، اظهار کرد: همه کسانی که در حوزه ساخت مسکن در استان مسئولیت دارند تحصیلکرده و فرزندان همین استان هستند و توقع این است که برای استان و مردم به صورت مضاعف تلاش کنند.

وی تولید مسکن را ضرورت استان و ثبت نام ۱۸۰ هزار نفر در سامانه را نشانه نیاز ما به تولید مسکن عنوان کرد و گفت: وضعیت فعلی مسکن در استان به هیچ وجه رضایت بخش نیست و از دستگاه‌های متولی انتظار می رود در راستای نهضت ملی مسکن همکاری گسترده و همه جانبه داشته باشند و به همین دلیل از این پس موضوعات مشابه و تکراری در جلسات طرح نشود.

زارعی کوشا با بیان اینکه برای ساخت ۲۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان کردستان تامین زمین شده است ، گفت: باید هرچه سریعتر این واحدها برای شروع عملیات اجرایی واگذار شوند.

استاندار کردستان همچنین از بانک‌ها خواست تسهیلات مربوط به مسکن روستایی را پرداخت کنند چرا که هیچ عذر و بهانه‌ای از این به بعد در این خصوص پذیرفتنی نخواهد بود.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهمنی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام خواهشان زودتر شروع به کار کنید خیلی از شهرها خونه هارو تحویل دادن اما اینجا خبری از هیچ خونه ی نیست
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      کی درست میکنید؟ کی تحویل میدین؟ خون مردم و مستاجرین بیچاره رو سفید میکنید؟ چرا سریع انجام نمیشه؟ چرا هیچ نظارتی نداره،، من ۵ساله پول دادم هنوز هیچ مسکنی تحویل داده نشده