۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
ساخت ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در زنجان آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

ساخت ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در زنجان آغاز شد

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: ساخت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان شروع شده که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در شرق و غرب شهر زنجان در حال احداث است.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، به وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در برنامه چهار ساله بیش از ۶۸ هزار واحد مسکونی در استان ساخته خواهد شد که از این تعداد ۲۰ هزار واحد مسکونی سهم بخش روستایی، ۲۷ هزار واحد مسکونی شهری (حمایتی) و ۲۱ هزار واحد هم به صورت بافت فرسوده و خود مالکی می‌باشد.

وی ابراز کرد: ساخت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان شروع شده است که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در شرق و غرب شهر زنجان در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را بیش از ۴۰ تا ۴۳ درصد اعلام کرد و بیان داشت: بخشی از واحدها ی مسکونی در شرق شهر زنجان به تعداد ۶۴ واحد در مرحله تحویل به متقاضیان است و براساس فازبندی واحدها در بازه‌های زمانی مشخص شده تحویل داده می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: در تحویل واحدهای مسکونی تامین زیر ساختها بسیار مهم است و در پروژه‌ها ی نهضت ملی مسکن تامین زیر ساخت‌ها در داخل سایت توسط اداره کل راه و شهرسازی زنجان انجام شده است.

وی از همکاری شرکتهای خدمات رسان در خصوص تامین زیر ساختهای پروژه‌های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، بر لزوم تداوم و تقویت همکاری شرکت‌های خدمات رسان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و یادآور شد: تامین به موقع زیر ساخت‌ها باعث تسریع در تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان می‌شود.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha