۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

راهکاری جهت راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی برای مدیرانی که میخواهند توسعه فروش و کسب و کار خود را در حوزه ی آنلاین ارتقا دهند را ارائه می دهد.

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی  و اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه شرکت هایی پیشرو هستند که در حوزه فروش آنلاین فعالیت دارند اگر تا امروز نتوانستید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید ما مراحل آن را به شما یاد میدهیم 
مرحله اول
انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مناسب 
فروشگاه باید دارای طراحی مناسب جهت اعتماد شما باشد
فروشکاه باید سریع باشد 
فروشگاه باید دارای مدیریت ساده باشد

مزیت اصلی فروشگاه اینترنتی چیست ؟

نیاز به خرید ملک اجاره مغازه و لوازم اداری ندارد و میتوتند با کمترین منابع انسانی و کارمند کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنید 
سایت فروشگاهی نفوذ فروش شمارا بالا میبرد
امکان فروش آنلاین به مشتریان فعلی 
امکان فروش آنلاین به مشتریان سایر شهرها و مناطق مختلف
مثلا شما در تهران فروشی دارید میتوانید به سایر شهرهای ایران فروشی کنید همین کار نفوذ فروشی شمارو بالا میبرد 
جذب مشتری جدید که علاقه به گردش انلاین در فضای مجازی دارد 

بازاریابی کم هزینه و موثر با سایت فروشگاهی آنلاین

شما با راه اندازی فروش انلاین خود با حضور در فضای آنلاین رقابت خود را با رقیبان حوزه خود شروع میکنید و داشتن سایت یا اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی شمارا در فضای آنلاین مطرح میکند

داشتن فضای سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی شمارا در فضای کار آنلاین مطرح میکند

اپلیکیشن فروشگاهی

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

یکپارچگی اپلیکیشن با فروشگاه اینترنتی همیشه یکی از مهم ترین موضوعات مهم در استقرار موفق فروشگاه اینترنتی است

اپلیکیشن سفارش گیری زرین با یکپارچگی وب سایت فروشگاهی توانسته است به صورت مدیریت شده از روی سیستم جامع فروش مالی خود را از وب سایت و اپلیکیشن فروش مشتریان راه اندازی کندو اثر قابل قبولی را در افزایش فروش داشته باشد.

افزایش محبوبیت و برندینگ

با داشتن یک اپلیکیشن درخواست گیری مشتری در یک فروشگاه انلاین شما میتوانید در بالا بردن جایگاه رقابتی خود را ارتقا داشته باشید و در بالا بردن اگاهی نسبت به برند و محبوبیت کسب و کار خود قدمی برداشته باشید.

اپلیکیشن کسب و کار خودتان را داشته باشید

در طراحی اپلیکیشن سفارش گیری مشتریان زرین توجه به این نکته که مدیر هر کسب و کار دوست دارد که اپ با نام و لوگوی خود را عرضه کند بنابراین داشتن ازادی عمل در ارائه ان با نام تجاری خود یکی از موارد قابل ارائه است و یک اپلیکیشن جامع میتواند ان را ارائه دهد

ارتباط نزدیک و ۲۴ ساعته با مشتریان 

در اپلیکیشن درخواست گیری زرین در همچین فروشگاه انلاین شما میتوانید به صورت ۲۴ ساعته با مشتریان خود ارتباط داشته باشید

فروش بیشتر و فیدبک همیشگی هم در اپلیکیشن و هم در فروشگاه اینترنتی قابل راه اندازی است و داشتن ابزاری در هر گوشی موبایل مشتریان خود میتواند مزیت رقابتی را برای شما ایجاد کند 

حسابداری اپلیکیشن درخواست گیری و فروشگاه ایترنتی

داشتن حسابداری برای متصل به فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه موفق اینترنتی است

همچنین حسابداری فروشگاه اینترنتی یکی از چالش های مدیران جدید فروشگاه های انلاین است

حسابداری فروشگاه اینترنتی زرین با ارائه تمامی گزارشات مورد تایید اداره مالیاتی می تواند برای شما به راحتی در مدیریت مالی فروشگاه را ایجاد کند

حسابداری فروش و انبارداری فروشگاه آنلاین اینترنتی 

حسابداری آنلاین فروشگاه اینترنتی که بتواند حسابداری و انبار داری متمرکز داشته باشد یکی از مزیت های رقابتی برای کسب و کار های آنلاین است

انبار داری فروشگاه آنلاین که زیر ساخت مالی قوی دارد از نیازهای مهم فروشگاه اینترنتی است

با توجه به مزایای داشتن فروشگاه آنلاین و همچنین سفارش گیری مستقیم از مشتریان شرکت مهندسی زرین با ارائه به روزترین و جامع ترین حسابداری فروشگاه اینترنتی و همچین اپلیکیشنی

فروش و درخواست گیری مشتری شمارا در جهت ارتقای برند وادار می نماید.

حسابداری فروشگاه آنلاین اینترنتی

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

ماژول های زرین جهت توسعه شرکت های آنلاین فروش

داشتن یک حسابداری برای فروشگاه های آنلاین یک ضرورت است و یک نقطه صنف کلیه سیستم های آنلاین نداشتن یک سیستم مالی قوی در کنار فروشگاه اینترنتی می باشد .

ماژول های زرین که یکپارچه فعالیت های فروش و مالی را مدیریت می کنند و ارتباط با سیستم فروش WooCommerce دارد.

ماژول فروشگاه اینترنتی زرین در جهت ساخت مدیریت فروشگاه آنلاین شما را یاری میکند علاوه بر این شما می توانید از امکانات مالی و حسابداری و انبار داری و همچنین گزارشات حرفه ای زرین برای توسعه کسب و کارتان استفاده کنید

●حسابداری فروشگاه اینترنتی زرین

●انبار داری فروشگاه اینترنتی زرین

●سود و زیان تخصصی فروشگاهی زرین

●امکانات مالیاتی و دفاتر مالی زرین

●خزانه داری فروشگاه های آنلاین زرین

حسابداری فروشگاه آنلاین اینترنتی زرین

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

حسابداری فروشگاه آنلاین اینترنتی

داشتن صورت حساب دقیق و شفاف مطابق با استاندارد های مالی و هم چنین هماهنگ شده با سیستم فروش آنلاین یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی زرین می باشد که کاربران با توجه به نیازهای خود در حوزه حسابداری مالی می تواند گزارشات پایه مالی همچون مرور حساب های مالی ، گزارش معین حساب های مشتریان ، امکان مدیریت حسابداری پیشرفته و کدینگ های حساب ثابت و شناور تنها برخی از امکانات زرین است که می تواند به فروشگاه شما لینک شود و قابلیت های اصلی مالی را به سیستم شما ارائه دهد.

انبار داری فروشگاه اینترنتی زرین

اطلاع از آخرین اطلاعات مربوط به کالا در انبار و link  همزمان اطلاعات با سرور های فروشگاه آنلاین یکی از مزیت های زرین در حوزه انبار داری فروشگاه اینترنتی می باشد . لازم به توضیح است داشتن انبار داری طبق کاردکس های استاندارد کالا و هم چنین صدور اسناد حواله ای انبار طبق استاندارد های انبار داری و امکاناتی همچون انبار گردانی لازم هر شرکت اینترنتی می باشد .

زرین برای شرکت های تازه کار و متوسط در حوزه آنلاین امکانات تخصصی مالی در حد شرکت های بزرگ ساختار یافته ارائه می دهد و با داشتن سا ختا رهای قوی در حوزه انبار داری زرین شرکت شما کاملا مدیریت فروشگاه را در سطح B۱C وB۲B  می تواند انجام دهد .

سود و زیان تخصصی فروشگاه اینترنتی زرین

در تمامی بنگاه های تجاری ارائه گزارشات حرفه ای در جهت ارائه سود و زیان مجموعه ، مدیریت هزینه ها و هم چنین داشتن برنامه های توسعه بر اساس سود و زیان شرکت یکی از متریک ها در موفقیت یک شرکت اینترنتی داشتن دید از میزان سود و زیان آن مجموعه است زرین با داشتن امکاناتی همانند سود و زیان کل و تراز نامه مالی می تواند لحظه به لحظه قادر به دید دقیق نسبت به سود و زیان کند و مهمترین نکته در فروشگاه های اینترنتی سود آور بودن کل مجموعه است و هم چنین ارائه گزارشات حاشیه سود کالاها و تشخیص پر سود ترین کالاها ، مشتریان و هم چنین فاکتورها شما را قادر می کند روی کالاها ، مشتریان سود آورتمرکز کنید و طبق قانون ۲۰/۸۰  پارتو بر سود آوری شرکت اینترنتی خود توسط زرین هر روز بیا فزایید .

خزانه داری فروشگاه های آنلاین زرین

صحت در حوزه صندوق داری و مدیریت حساب های بانکی ، درگاه های بانکی و همچنین لینک با صندوق های تعریف شده همچون درگاه های زرین پال و شاپرک شما به عنوان مدیر مجموعه صورت حساب های پرداخت شده مشتریان را بصورت دقیق در صندو ق های خود و بانک های مربوطه می توانید گزارش گیری کنید و در هر لحظه گردش نقدینگی مجموعه را در کنترل خود در بیاورید .

امکانات مالیاتی و ارائه دفاتر مالی زرین

زرین با داشتن تجربه در ارائه مالیاتی دفاتر شرکت های بزرگ و کوچک فروشگاه های آنلاین را قادر به داشتن ماژول های مالیاتی حرفه ای می باشد . دفاتر کل معین تفصیل و هم چنین دارا بودن امکاناتی همچون دارا بودن امکاناتی همچون روکش اسناد ، مرور حساب ها ، کد ینگ های چند سطحی و مورد تایید مالیات و داشتن ماژول های مورد تایید مالیات برای ارائه صورت معاملات فصلی TTMSشرکت های نو پای آنلاین را درحد شرکت های قوی مالیاتی آماده مقابله و گزارش صحیح به مالیات می کند.

فروشگاه انلاین اینترنتی

در عرصه کسب و کار امروزی برای پیشبرد اهداف سازمانی نیاز به یک فروشگاه اینترنتی (وب سایت فروشگاه) هر روز بیشتر احساس خواهد شد . هر کسب وکار برای بودن در این بازارها و فضای اینترنتی لازم است جهت معرفی و فروش محصولات شرکت خود چنین ابزاری را داشته باشند .

شرکت نرم افزاری پخش و فروش مویرگی زرین برای کسب وکارهایی که قصد دارند در عرصه بازار های اینترنتی قدمی بر دارند یک ابزار به نام فروشگاه اینترنتی زرین در اختیار شان قرارخواهد داد که سیستم یکپارچه برای حسابداری و فروش سایت فراهم میکند که نیاز به برنامه نویسی و داشتن دانش فنی در مورد طراحی سایت را ندارند و فقط با داشتن این سیستم می توانند براحتی محصولات خود را بر روی سایت فروشگاهی قرار داده وبه فروش برسانند و در کنار فروش از امکانات حسابداری ، انبار داری ، و مالی این نرم افزار بهره مند شوند.

امکانات سیستم فروشگاه ساز زرین

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

  • دسته بندی و آلبوم بندی و کاتالوگ سازی محصولات از طریق سیستم حسابداری زرین
  • قیمت گذاری وویرایش قیمت از طریق اکسل و بار گذاری با یک کلیک بر روی سایت
  • تعریف کالاها و کاتالوگ محصولات
  • ارائه مشخصات کالا بررسی سایت
  • مدیریت سفارشات گرفته شده از فروشگاه اینترنتی
  • به روز رسانی موجودی انبار با یک کلیک
  • مشاهده مشتریان معرفی شده و جدید و ارشیو مشتریان از قبل ثبت شده
  • امکان پرتال مشتریان ، مشاهده معین مشتریان در نسخه پیشرفته تر
  • امکان تعریف و مدیریت کالاهای متغییر
  • طراحی اولیه سایت توسط تیم فنی زرین

در این مقاله می خواهیم مزایای فروشگاه اینترنتی را برای شرکت هایی که به صورت تازه کار و حرفه ای وارد و این صنعت می شوندتشریح کنیم.
اولین نکته وجود amazonدر دنیا و دیجی کالا در ایران برای همگان امروه نام های آشناست ولی نکته اینجاست قرار هست که شرکت شما با هر اندازه و هر سابقه ای قرار هست که در این بازار بزرگ تجارتی سهمی را داشته باشد و فروشگاه اینترنتی زرین شما را در رسیدن به این ماموریت و هدف یاری میکند.

۱-سادگی خرید و تجارت اینترنتی

مشتری شما می تواند در هر زمانی و هر مکانی در منزل و یا در سرکار سفارشات خود را به شما بدهد و خرید خود را ثبت کند و این موضوع که مشتری راضی باشد یکی از موارد پر اهمیت برای همه ی تجارت هاست.

۲-سادگی در مقایسه محصولات و جستجوی همه منظوره کالاها

شما می توانید کمک کنید به مشتری تا راحت تر کالاهای شما,سبد های کالایی و همچنین قیمت های مختلف محصولات را مقایسه کند
قبل از خرید مشتری نظرات و مدل های مختلف موجود را میتواند مقایسه کند و تصمیم خرید راحت و پرتنوعی را می تواند تجربه کند.

۳-دسترسی ۲۴/۷/۳۶۵ آنلاین

دسترسی در ۷روز هفته و ۲۴ ساعت روز یکی از موارد مهمی است که مشتریان همیشه به دنبالش هستند و در دسترس بودن فروشگاه آنلاین شما در ۳۶۵ روز سال مزیت مهم و رقابتی برای شرکت و سازمان شما است.

۴-راحتی پرداخت و تسویه خرید

داشتن سامانه های پرداختی در بانک ها,کیف های پول(ارزهای دیجیتال),سامانه های پرداختی همچون زرین پال و ….وجود تنوع در شیوه پرداخت یکی از مهمترین عامل های ارتباط شرکت ها جهت تسویه آسان تر و مهتر می باشد.

معایب فروشگاه های اینترنتی که شرکت ها در این حوزه تلاش کنند.

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)


۱-کلاهبرداری آنلاین شاپ ها

تجربه نشان داده همیشه فروشگاه هایی با فریب مشتریان به دنبال سود بیش تر هستند که باید مشتریان در انتخاب این فروشگاه ها کمال دقت را داشته باشند,البته با پیشرفت درگاه های پرداخت و رمز دوم کارت ها در این موارد کمتر شده ولی بازهمامکان کلاهبرداری آنلاین به روشهای جدید وجود دارد.


۲-نبود تعامل بین فروشنده و مشتری


در فضای تجارتی آنلاین گاها نبود چانه زنی های مستقیم بین فروشنده و خریدار یکی از ضعف های آنلاین شاپ ها است که البته با دادنکوپن های تخفیف کمی رفع میگردد ولی کماکان یکی از ضعف های این فروشگاه ها میباشد.


۳-قابل لمس نبودن محصولات و خدمات


گاهی شما در فروشگاه آنلاین نمیتوانید کالا را پرو یا تست و یا در دست بگیرید,و این مساله برای تمامی تکنولوژی این حوزه وجود دارند البته تلاش در دنیاهای مجازی یا تورهای ۳۶۰ درجه این مساله را تا حدودی برطرف کرده است,ولی باز این کمبود در فروش های آنلاین برای خریداران وجود دارد


۴-ضعف در تدارکات ارسال و تاخبر در زمان پخش کالاها


باتوجه به کهنه بودن زیر ساخت های پستی و ارسالی گاهی ارسال کالاها برای سفارشات آنلاین فروشگاه ها با تاخبر همراه می شود که این مساله تجربه ی ناخوشایندی را برای مشتری ایجاد می کند و یکی از چالش های مهم فروشگاه آنلاین ایجاد سرعت در ارسال و دادن حس خوب به مشتریان است با ارتقای چهارچوب های ارسال سریع کالاها برای کاهش تاخیر در ارسال محصولات آنلاین سفارش داده شده.

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)


نتیجه گیری:

کمبود ها و معایب فروشگاه اینترنتی باعث افت رشد نمی شود.هرفناوری جدیدس طرفداران و منتقدانی دارد مدیران شرکت ها با افزایش امنیت در زیرساخت های مناسب پخش کالا ها چالش های این حوزه را کمتر و فضای آنلاین کسب و کار برای کسب سود بیش تر فراهم نمایند و زرین و ابزارهای به روزش شما را در این مسیر یاری می کند و شما با کمترین درگیری میتوانید از این حوزه پرسود و جدید سود نمائید.

نمونه کار فروشگاه آنلاین

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

نکات راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی(سایت فروشگاهی)

درخواست مشاوره و دمو آنلاین

۰۲۱۰۹۱۰۰۹۵۳۵

همینک با تیم مهندسی زرین در ارتباط باشید

۰۹۱۲۴۷۵۲۱۶۴

کد خبر: ۲۱۷٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha