۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در استان سمنان | مردم وجوه خود را واریز کنند
حمیدی به بازار گفت:

تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در استان سمنان | مردم وجوه خود را واریز کنند

سمنان- حمیدی، معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در ۱۶ شهر زیر ۲۵ هزار نفر استان زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است، گفت: مردم می‌توانند با واریز وجه زمین را دریافت کنند.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن برای تمام شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان سمنان تامین شده است، بیان کرد: توسط بنیاد مسکن تمامی متقاضیانی که واریز وجه کرده بودند، زمین را حتی دریافت هم کرده اند، تاکید کرد: برای بقیه متقاضیانی که تشکیل پرونده داده و واریز وجه نکردند نیز زمین وجود دارد

وی با بیان اینکه زمین های نهضت ملی مسکن غیرقابل فروش است در نتیجه کسانی که در این طرح ثبت نام می کنند، به فکر فروش نباشند، بیان کرد: تنها مردم متقاضی می توانند اقدام به ساخت خانه های مسکونی خود نمایند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۶ شهر با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر در استان وجود دارد که در این شهرها چهار هزار و ۶۵۸ متقاضی واجد شرایط مسکن ملی ثبت نام کردند، بیان داشت: فقط ۷۴۷ نفر مبلغ آورده اولیه خود را پرداخت کرده اند لذا از مردم تقاضا داریم که زودتر نسبت به پرداخت وجه اولیه اقدام نمایند تا مراحل ساخت خانه را آغاز کنند.

حمیدی با بیان اینکه برای تمام کسانی که متقاضی مسکن ملی هستند زمان تامین شده و مردم نگران نباشند، گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان زمین ها به صورت خود مالک ساز یا خودساز است و مردم می توانند حتی زمین برای ساخت خانه ویلایی و یک طبقه هم دریافت کنند و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در شهرهایی که زمین محدودیت دارد این امکان وجود دارد که یک زمین به دو نفر واگذار شود تا بتوانند خانه به صورت طبقه روی همکف بسازند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه مشکل زمین برای متقاضیان واجد شرایط ساخت مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نداریم، گفت: به شهرداری ها نیز ابلاغ شده تا پیش پروانه و پروانه ساخت را سریع تر صادر کرده و با مردم همراهی داشته باشند از سوی دیگر در ۱۶ شهر کم جمعیت استان شهرداری‌ها مسئولیت آماده‌سازی زمین را نیز بر عهده دارند.

کد خبر: ۲۱۷٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha