۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
۹۵ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان احیا شد
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال سیستان و بلوچستان:

۹۵ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان احیا شد

زاهدان- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۹۵ واحد تولیدی راکد سیستان و بلوچستان در سال گذشته احیا شد و به چرخه تولید و فعالیت بازگشت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، بتول دانش شهرکی اظهارداشت: سال گذشته بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده و استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این واحدهای تولیدی راکد با سرمایه گذاری بیش‌از یک‌هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان احیا و به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات و گردشگری بوده و موجبات ایجاد اشتغال سه هزار و ۴۰۸ نفر را فراهم کرده است.

دانش شهرکی افزود: احیا واحدهای تولیدی و اقتصادی راکد از جمله اولویت‌های دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در سال ۱۴۰۱ بوده که با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به این مهم دست یافته‌ایم.

وی گفت: در این راستا سال گذشته ۲۱ جلسه استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی، کشاورزی و خدماتی استان برگزار شده است.

کد خبر: ۲۱۷٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha