۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
عملکرد دولت در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار رضایت بخش است
نماینده مردم ورامین در مجلس:

عملکرد دولت در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار رضایت بخش است

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با بیان اینکه عملکرد دولت در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار رضایت بخش است گفت: مجلس با وضع قوانین کارآمد درکنار دولت است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین نوش آبادی، در رابطه با عملکرد دولت نسبت به اجرای قوانینی همچون قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که موجب اشتغالزایی در سراسر کشور می شود، گفت: حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یکی از قطب های صنعتی استان تهران محسوب می شود زیرا هشت شهرک صنعتی در آن فعال هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون یاد شده به رونق گرفتن فعالیت سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی تاثیر جدی می گذارد، اظهار کرد: به عبارتی این قانون سبب افزایش مشارکت و فعالیت مردم در امور اقتصادی و اشتغالزایی می شود.

وی با بیان اینکه شهرک های صنعتی یاد شده هم اکنون دارای مشکلاتی هستند که نشان دهنده عدم اجرای کامل قوانین مربوطه است، ادامه داد: به عنوان مثال مجوزها صادر شده اما سرمایه در گردش و ارائه تسهیلات از سوی بانک ها به افراد با موانع روبرو است؛ بنابراین باید اذعان کرد رضایت نسبی در رابطه با تحقق مفاد قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار وجود دارد زیرا همه موانع برطرف نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به سخنان چندی پیش مقام معظم رهبری در راستای همدلی میان مسئولان سه قوه، افزود: ایشان تاکید بر وحدت عملی و اجرایی دارند، نه صرفا وحدت سیاسی؛ به عبارتی رهبر انقلاب وحدت در انجام امور کشور و پرهیز از حاشیه ها را مورد توجه قرار دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع ایشان بر بهبود شرایط کشور خصوصا در حوزه اقتصادی تاکید دارند تا با رفع موانع و عیوب، شاهد رفع مشکلات مردم در عرصه های مختلف باشیم.

کد خبر: ۲۱۷٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha