۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
۱۰۶میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان سیل زده گیلان پرداخت شد
معاون سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

۱۰۶میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان سیل زده گیلان پرداخت شد

انزلی - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان گفت: تاکنون ۱۰۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه به کشاورزان سیل زده استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار، به نقل از جهاد کشاورزی گیلان، محمد علیزاده از اختصاص مبلغ ۵۵ هزار و ۹۵۰میلیون ریال  کمک بلاعوض و ۵۰ هزار میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی با کارمزد چهار درصد برای جبران خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال ۹۸ برای زمین های زراعی و باغی ، دام و طیور ، آبزیان و زنبور عسل مزارع پرورش ماهیان سردابی و گرمابی و ایستگاه های پمپ پاژ آب برای استان گیلان خبر داد.

وی گفت: تعداد دو هزار و ۲۵۲ نفر خسارت دیده ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری به مبلغ ۶۳ هزار و ۵۱۳میلیون ریال در سامانه سجاد جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض ثبت نام کردند که از این تعداد دو هزار و ۱۴۰نفر خسارت دیده بخش زراعی ( خزانه برنج)، ۱۰۵نفر مربوط به دام و طیور و زنبور عسل، تعداد ۵ نفر مربوط به پرورش ماهیان سردابی و گرمابی و تعداد ۲نفر مربوط به ایستگاه پمپاژ آب است.

وی ادامه داد: پس از تشکیل کارگروه شهرستانی و کارگروه استانی تعداد هزار و ۷۲۴ پرونده خسارت دیده به مبلغ ۱۹ هزار و ۸۷۳میلیون ریال برای دریافت کمک بلاعوض  به امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان معرفی  شدند.

علیزاده افزود: تعداد هزار و ۵۱۶ نفر به مبلغ ۲۱ هزار و ۱۱۸میلیون ریال برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد ۴درصد به بانک کشاورزی استان معرفی که از این ،تعداد ۱۶۸ نفر به مبلغ چهار هزار و ۷۳۵میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شده و مابقی در حال تشکیل و تکمیل پرونده در بانک کشاورزی هستند.

کد خبر: ۲٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha