۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
 برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن توان خرید مردم تقویت شود
عضو هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور:

برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن توان خرید مردم تقویت شود

گرگان-برزگر،عضو هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن باید توان خرید مردم افزایش یابد از این رو دولت باید شرایط مناسبی برای تهیه خانه در اختیار مردم قرار بدهد.

جمشید برزگر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: لازمه کنترل قیمت ها در بازار مسکن، برقراری ثبات اقتصادی در کشور است و در این راستا دولت باید پشت بخش خصوصی قراربگیرد.

عضو هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور با بیان این نکته که روند افزایش قیمت ها توان خرید مردم را به شدت کاهش داده، گفت: بهواسطه این تورم و کاهش توان مالی اغلب اقشار جامعه، مردم برای تهیه کمترین امکانات زندگی دچار مشکل هستند.

برزگر ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن باید توان خرید را در مردم تقویت کرد و دولت شرایط مناسبی برای تهیه خانه در اختیار مردم قرار بدهد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت ها در تمامی بخش های اقتصادی، به طور قطع در سال جاری قیمت مسکن و درکنار آن تعرفه اجاره منزل نیز اضافه خواهدشد.

عضو هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور ضمن بیان اینکه افزایش نرخ ارز بر قیمت نهایی مسکن تاثیرگذار است، تصریح کرد: دولت باید مانع افزایش نزخ ارز بشود و ثبات اقتصادی را در کشور برقرار کند.

کد خبر: ۲۱۷٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha