۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
۱۰۳۰ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام جذب شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام:

۱۰۳۰ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام جذب شد

ایلام- رشنوادی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام جذب شده است.

سعید رشنوادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در خصوص سرمایه گذاری خارجی، برای نخستین بار، سرمایه گذاران خارجی به استان وارد و پای کار هستند، که مراحل تاسیس شرکت و افتتاح حساب بانکی و اخذ مجوز رسمی آنها انجام شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون شرکت مذکور، در مرحله واگذاری زمین بوده و به زودی فعالیت خود را در دهلران آغاز خواهد شد که این مهم جز با حمایت های مسئولان ارشد استان انجام پذیر نبوده است.

رشنوادی گفت: در بحث تبصره ۱۸ و حمایت از سرمایه گذاران داخلی، یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان جذب داشته ایم که ۳۰۰ میلیارد تومان نسبت به اعتبار مصوب برای تشویق و ترغیب سرمایه گذاران داخلی، افزایش جذب داشته باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام اضافه کرد: در بحث درآمدهای استان، ۱۳۰ درصد افزایش درآمد نسبت به آنچه که برای استان پیش بینی شده داشته ایم، که در حدود ۲۳۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: در بحث مولدسازی تا چندماه پیش درقالب تبصره ۱۸ فروش اموال داشتیم و بعد از جلسه سران سه قوه درقالب مولد سازی، منتظر مجوز فروش هستیم، که به محض کسب مجوز از سازمان خصوصی‌سازی، فرایند مولدسازی در استان را آغاز خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در بحث اعتبارات عمرانی، هر آنچه که به استان تخصیص شده بود بصورت تمام و کمال جذب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام افزود: حقوق تمام کارکنان دولت از طریق خزانه استان، با تخصیص بموقع پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۱۷٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha