۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
 ۴ هزار و ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در قزوین پلاک گذاری می‌شود
رئیس جهاد کشاورزی قزوین:

۴ هزار و ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در قزوین پلاک گذاری می‌شود

قزوین - رئیس جهاد کشاورزی قزوین گفت: در حال حاضر نزدیک به چهار هزار و ۹۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی در استان بدون پلاک هستند که تا پایان امسال پلاک گذاری می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه صبح شنبه در دیدار با سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین که در جهاد کشاورزی قزوین و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی از سال گذشته در قزوین آغاز شده است و خوبشختانه با همراهی خوبی پلیس راهور کشاورزی استان با کمترین زحمت موفق به پلاک گذاری ماشین آلات خود شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان قزوین پنج هزار و ۲۸ دستگاه از انواع ماشین آلات کشاورزی پلاک گذاری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی افزود: از این تعداد  دو هزار و ۷۲۵ مورد از این پلاک گذاری طی سال گذشته انجام شده است و چهار هزار و ۸۹۶ دستگاه از انواع ماشین آلات کشاورزی در استان قزوین در صف پلاک گذاری هستند.

خمسه عنوان کرد: امیدواریم با همراهی های انجام شده تا پایان امسال موفق شویم چهار هزار و ۸۹۶ دستگاه ماشین آلات کشاورزی دیگر را پلاک گذاری کنیم.

وی همچنین بیان کرد: همراهی خوب نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی طی چند سال گذشته موجب شده است تا از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی در استان جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تلاش و عزم همگانی برای مبارزه با فساد و تخلف در استان از ملزومات حفاظت از اراضی کشاورزی و تامین امنیت غذایی است.

کد خبر: ۲۱٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha