۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
تعاونی های راکد مازندران تعیین تکلیف می شود
مدیرکل تعاون مازندران:

تعاونی های راکد مازندران تعیین تکلیف می شود

ساری- باقری، مدیرکل تعاون مازندران تعیین تکلیف واحدها و تعاونی های راکد را از مهمترین برنامه های این اداره کل در استان بیان کرد.

علی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که کارگران خط مقدم کار تولید هستند و در مهار و کاهش تورم نقش اساسی دارند، افزود: همزمان با هفته کارگر جشن ملی تجلیل از کارگران در استان برگزار می شود.

وی با بیان فرهنگ کار و منزل انواع طرح ارتقاء یابد افزود: همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه توسط واحدهای تولیدی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی مهارت‌آموزی کارگران را از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری این اداره کل برشمرد و گفت: قرار است طرح های اقتصادی از سوی وزارت تعاون طراحی و ابلاغ شود و کارآفرینان و واحدهای تولیدی باید از این برنامه های اقتصادی استفاده کنند و از تمامی ظرفیت‌ها برای حمایت های حقوقی و مالی بهره گیری می ش ود.

مدیرکل تعاون مازندران تعاون را یکی از ارکان اقتصادی کشور بیان کرد و گفت: توسعه بخش تعاون برای اولین بار مصوب شده است.

باقری با بیان اینکه مردم سازی اقتصاد از طریق تعاون و بخش خصوصی قابل تحقق است، یادآور شد: برنامه هایی طراحی شده و قرار است که سهم بخش تعاون شتاب چشمگیری به خود بگیرد و به ۱۰ درصد برسد.

وی تکلیف واحدهای راکد و تعاونی های غیرفعال را از دیگر برنامه‌های وزارت تعاون در سال جاری بیان کرد و گفت: اجرای این برنامه می‌تواند در ایجاد اشتغال و حفظ آن کمک زیادی داشته باشد.

کد خبر: ۲۱۷٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha