۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
معامله جفت ارز یورو به دلار زیر محدوده ۱.۱۰۰ | کاهش ریسک پذیری سرمایه گذاران
تحلیل بازار فارکس؛

معامله جفت ارز یورو به دلار زیر محدوده ۱.۱۰۰ | کاهش ریسک پذیری سرمایه گذاران

با آغاز نخستین روز معاملاتی این هفته، جفت ارز یورو به دلار همچنان در زیر سطح ۱.۱۰۰۰ معامله شده که دلیل آن، افزایش ریسک در بازار فارکس است.

به گزارش بازار؛ با آغاز نخستین روز معاملاتی این هفته، جفت ارز یورو به دلار همچنان در زیر سطح ۱.۱۰۰۰ معامله شده که دلیل آن، افزایش ریسک در بازار فارکس است.

بر اساس این گزارش، در هفته جاری، نگاه تمامی سرمایه گذاران بازار فارکس به دو آمار مهم اقتصادی دوخته شده که قرار است از سوی بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو منتشر شود. در حقیقت، عدم پیشرفت یا ریزش بازار نیز انتظار سرمایه گذاران برای انتشار این دو آمار اقتصادی مهم است.

از منظر فنی، جفتارز یورو به دلار نتوانست به کانال رگرسیون صعودی خود بازگردد و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار چهار ساعته نیز به زیر ۵۰ سقوط کرد که نشان دهنده یک شیب نزولی در چشم انداز کوتاه مدت است.

معامله جفت ارز یورو به دلار زیر محدوده ۱.۱۰۰ | کاهش ریسک پذیری سرمایه گذاران

از جنبه نزولی، میانگین متحرک ۱۰۰ روزه در نقطه ۱.۰۹۳۰ به عنوان حمایت کلیدی عمل خواهد کرد. نرخ این جفت ارز همچنان در محدوده زیر آخرین روند صعودی خود در اواسط ماه مارس قرار دارد.

ارقام ۱.۰۹۰۰ (سطح روانی، سطح ایستا)، ۱.۰۸۷۰ (فیبوناچی ۳۸.۲% اصلاحی آخرین روند نزولی) و ۱.۰۸۲۵ (SMA روزه ۲۰۰) می توانند به عنوان اهداف نزولی بعدی در صورت شکست ۱.۰۹۳۰ در نظر گرفته شوند.

کف کانال صعودی نیز همچنان به عنوان مقاومت کلیدی در ۱.۰۹۷۰ قبل پس از افزایش به محده بالای ۱.۱۰۰۰ (سطح روانی، سطح ایستا) و سپس ۱.۱۰۳۰ (نقطه میانی کانال صعودی) عمل می کند.

کد خبر: ۲۱۷٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha