۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
تعیین تکلیف یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

تعیین تکلیف یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان همدان

همدان - استاندار همدان از تعیین تکلیف یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در این استان خبر داد و گفت: برخی از این واحدها در قالب طرح نهضت ملی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر پنج شنبه در شورای تامین مسکن از تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر خبر داد و اظهار کرد: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ واحد باقی مانده مسکن مهر در شهرهای استان تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه برای برخی از این واحدها متقاضی وجود دارد که در قالب طرح نهضت ملی مسکن در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت گفت: واحدهای فاقد متقاضی نیز در اختیار مسکن و شهرسازی و یا سازنده واحد قرار می‌گیرند.

استاندار همدان با اشاره به آخرین وضعیت حوزه نهضت ملی مسکن در همدان تاکید کرد: اقدامات اولیه در اراضی ۱۴۰ هکتاری برای صدور پروانه و فعالیت‌های دیگر در حال انجام است.

وی با اشاره به ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن بیان کرد: این واحدها حداکثر ظرف دو سال ساخته و تحویل داده می‌شوند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن به این طرح اضافه شده است، گفت: برای بقیه واحدها نیز ثبت نام از متقاضیان انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این ۱۴۰ هکتار ۱۷۰ هکتار دیگر نیز در نظر گرفته شده که امیدواریم بعد از انجام توافقات اولیه به مجموعه اضافه شود.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha