۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش همدلی احسان
مدیرکل ستاد اجرایی خراسان جنوبی اعلام کرد

توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش همدلی احسان

بیرجند- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از توزیع پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی با همکاری گروه های جهادی مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی موسوی ظهر پنجشنبه در مسجد ابا صالح المهدی(عج) در جمع مردم منطقه الهیه که معاون فرهنگی سپاه استان، فرماندهان نظامی و اجتماعی و رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند نیز حضور داشتند، گفت: امروز در قالب اولین رزمایش همدلی احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی با همکاری گروهای جهادی مساجد استان با محوریت خانه های احسان و نیکوکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع می شود.

وی با اشاره به این که بسته های معیشتی مورد نظر بین افراد کم برخوردار و آسیب دیده خراسان جنوبی توزیع می شوند، افزود: ارزش هر یک از این بسته های معیشتی یک میلیون تومان است ک در مجموع ارزش این بسته های معیشتی بیش از پنج میلیارد تومان است.

وی با بیان این که هر یک از این بسته های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب و شکر است، تصریح کزد: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان داشت: در ماه های آینده سال ۱۴۰۲ هم توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha