۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
نانوایی‌های بربری بیشترین تخلفات حوزه نان در قزوین را دارند
اسدی به بازار گفت:

نانوایی‌های بربری بیشترین تخلفات حوزه نان در قزوین را دارند

قزوین - اسدی، مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های قزوین گفت: بر اساس بررسی تخلفات در سامانه هوشمند نانوایی‌ سنگگ با کمترین تخلف و نانوایی بربری با بیشترین تخلف در سامانه نانینو ارزیابی شده است.

آزیتا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۹۷ درصد نان فروخته شده در واحدهای نانوایی این استان مورد پذیرش و تایید سامانه هوشمند (نانینو) قرار دارد، اظهار داشت: بررسی این رقم در سه ماهه زمستان سال گذشته نشان می دهد که در دی ماه ۸۸ درصد، بهمن ماه ۹۳ درصد و اسفندماه ۹۷ درصد نان فروخته شده مورد تأیید واقع شده است.

وی اضافه کرد: روند افزایش پذیرش نان در واحدهای نانوایی نشان می‌دهد که میزان تخلفات نانوایان در سامانه هوشمند کاهش پیدا کرده است.

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین تصریح کرد: کاهش این تخلفات به دلیل رعایت و اهتمام نانوایان در کار با دستگاه کارتخوان هوشمند است که سبب شده تا کمتر شاهد ثبت کارت‌های تکراری، خرید نان با تعداد بالا توسط یک کارت، فروش نقدی، کسب و کارهای تعریف نشده و حتی تعطیلی خودسرانه باشیم.

اسدی در تحلیل دیگری از سامانه هوشمند نظارت بر نانوایی‌ها گفت: بر اساس بررسی تخلفات در سامانه هوشمند نانوایی‌ سنگگ با کمترین تخلف و نانوایی بربری با بیشترین تخلف در سامانه نانینو ارزیابی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای فاز سوم هوشمندسازی آرد و نان در این استان (آذرماه ۱۴۰۱) تعداد نان فروش رفته و پذیرش آن در سامانه هوشمند ارزیابی می‌شود، به این معنی که چه تعداد از نان فروش رفته بر خلاف مقررات اعلام شده ثبت شده است.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha