۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار  واحد است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد است

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن را ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد اعلام کرد و گفت: این استان در اجرای طرح نهضت  ملی مسکن در سطح کشور عملکرد بسیار مطلوبی دارد. 

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان روز سه شنبه از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های متقاضیان قرار گرفتند و جلسه ای با حضورتعدادی از نمایندگان پروژه نهضت ملی مسکن در محل سالن جلسات شهید احمدی اداره کل راه وشهرسازی برگزار شد.

در این جلسه که بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن در استان حضور داشتند هر کدام نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند.

در این جلسه سه ساعته تک تک اعضا سوالات خود را مطرح کردند و مدیرکل راه و شهرسازی استان نسبت به لزوم رفع ابهام متاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد وگفت: نسبت به روند سریع اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن تلاش شبانه روزی دارد و از تمام توان و نیروهای فنی و مهندسی خود استفاده می کند.

اصغر اسماعیلی تاکید کرد :اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به رفع مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است و برای تبادل نظر با متقاضیان به صورت مستمر جلسه برگزار می شود.

وی همچنین با ابراز امیدواری بر لزوم تداوم دیدار صمیمی با نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان تاکید کردو گفت: با همفکری و تبادل نظر می توان کارها را جلو برد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن را ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد اعلام کرد و گفت: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      0 1
      22سال است مشکل زمینهای علوم پزشکی زنجان حل نشده..............
    • رضا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      سلام ۲۰ ساله مشکل زمینهای ونک حل نشده تورا خدا به داد ۳۰۰۰ نفر اعضای ونک برسید
    • اکبر IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      چرا پروژه پردیس هیچ پیشرفتی نداشته این جوری باشه ۱۰۰ سال دیگه طول میکشه باپول خودمون خونه میسازین منتم میزارین