۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
هیچ مانعی در مسیر اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
رییس فراکسیون کارگری مجلس:

هیچ مانعی در مسیر اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد

رییس فراکسیون کارگری مجلس، گفت: ما هیچ نگرانی در مورد اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی نداریم و بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی وزارت تعاون به زودی شاهد اجرای این قانون خواهیم بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابائی کارنامی، در مورد نگرانی نمایندگان جامعه کارگران پیرامون اجرای سلیقه‌ای قانون بیمه کارگران ساختمانی، گفت: ما هیچ نگرانی در این مورد نداریم چرا که متن قانون شفاف است و از طریق اقدامات مطلوبی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای اجرای آن انجام شده است، در شرف عملیاتی شدن قرار دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدوارم بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی شاهد اجرای این قانون باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته ما نیز مهلت یک ماهه‌ برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین کرده‌ایم تا آئین‌نامه اجرایی این قانون را ابلاغ کند.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید هیچ کارفرمایی نمی‌تواند از اجرای این قانون استنکاف ورزد چرا که منابع مالی برای اجرای آن پیش‌بینی شده است و هیچ مانعی برای عدم اجرای آن وجود ندارد.

کد خبر: ۲۱۶٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha