۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
مشکلات کشاورزان در سریع ترین زمان ممکن حل شود
نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

مشکلات کشاورزان در سریع ترین زمان ممکن حل شود

مرادیان، نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: از رئیس جمهور محترم می خواهم تصمیم مقتضی در این خصوص گرفته شود و مشکلات کشاورزان در سریع ترین زمان ممکن حل شود.

به گزارش بازار، کیوان مرادیان کوچکسرائی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: مشکلاتی که کشاورزان آن با آن مواجه هستند آن ها را دچار سردرگمی کرده است لازم است که به فکر کشاورزان باشیم و آن ها را دریابیم.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس ادامه داد: بخشی از مشکلات کشاورزان به بحث دام برمی گردد و بیشتر چالش های گوشت قرمز و مرغ به این بخش برمی گردد که از رئیس جمهور محترم می خواهم تصمیم مقتضی در این خصوص گرفته شود.

وی با اشاره به بحث رتبه بندی، گفت: ضوابطی که برای بحث رتبه بندی صورت گرفت باید تغییر کند، ما به شاخصه ها اعتراض داریم و باید فرهنگیان عزیز به حقشان برسند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به بحث استیضاح وزیر صمت، گفت: چطور ممکن است در ۳ سال نمایندگی چه در دولت قبل چه در دولت جدید یک وزیر استیضاح نشود و لابی و رایزنی شود، این در کجا تصمیم گیری می شود که یک وزیر در ۴ ماه دو بار استیضاح شود. ما از هیات رئیسه می خواهیم که تصمیمات آن ها شفاف سازی شود.

کد خبر: ۲۱۶٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha