۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
مشکل گرانی و تورم نبود نظارت در تعارض منافع است
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس:

مشکل گرانی و تورم نبود نظارت در تعارض منافع است

صباغیان، نماینده مردم مهریز در مجلس با انتقاد از نبود نظارت بر بازار گفت: مشکل گرانی و تورم نبود نظارت در تعارض منافع است.

به گزارش بازار، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: و ما ادارک گرانی! و ما ادارک تورم! و ما ادارک بی‌پولی. حقوق و مزایای من و شما نمی‌گذارد، ما گرانی و بی‌پولی را درک کنیم، فکری بردارید که برنمی‌دارید، نه اینکه نخواهید، مشکل اصلی آن نظارت است که به آن نمی پردازید.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس افزود: مشکل اصلی تورم و گرانی، تعارض منافع و ضعف در نظارت بوده، جنگجویان بدون اسب و شمشیر را به جنگ گرانی می‌فرستید، آنها را تجهیز کنید.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحوم رستم قاسمی سنگ‌بنای ساخت یک طبقه و ویلایی در مسکن ملی را بنا نهاد، شما بعد از گرفتن سکان وزارت راه تأکید کردید همین مسیر را ادامه خواهم داد، در بسیاری از مناطق و شهرها این طرح اجرایی شد، زمزمه‌هایی است که در برخی مناطق به دلیل کمبود زمین، این طرح کنار گذاشته خواهد شد.

صباغیان بافقی از وزیر راه و شهرسازی سوال پرسید؛ شما و خانواده محترمتان علاقمندید در خانه‌های ویلایی و یک طبقه زندگی کنید یا در قفس‌های بتونی آپارتمانی چندین طبقه؛ اگر شما نمی‌خواهید مردم هم نمی‌خواهند ولی سیاست‌گذاری‌ها آنها را مجبور می‌کند گرفتار زندان‌های آپارتمانی شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای وزیر بررسی کنید چه درصدی از آسیب‌های اجتماعی محصول سکونت در این خانه‌ها است.

کد خبر: ۲۱۶٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha