۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
تخصیص بودجه عمرانی مناطق سردسیر در اولویت قرار گیرد

تخصیص بودجه عمرانی مناطق سردسیر در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم آباده در مجلس گفت: در مناطق سردسیر از مهر و آبان ماه به دلیل سرمای هوا، دیگر نمی توان فعالیت عمرانی مناسبی داشته باشند بنابراین تخصیص بودجه ای این مناطق باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحیم زارع، با اشاره به راهکارهای تامین به موقعه بودجه عمرانی مناطق سردسیر،گفت: دولت در تقدیم بودجه به مجلس تجربه لازم را کسب کرده است بنابراین باید مناطق سردسیری را در اولویت تخصیص بودجه قرار دهد.

وی تاکید کرد: به واقع در مناطق سردسیر از مهر و ابان ماه به دلیل سرمای هوا دیگر نمی توان فعالیت عمرانی مناسبی داشته باشند بنابراین تخصیص بودجه ای این مناطق باید در اولویت قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به تلاش مجلس برای استفاده از ظرفیت های بودجه جهت اجرای پروژه های عمرانی تصریح کرد: مجلس در این راستا تلاش کرد هم از ظرفیت بودجه استفاده شود و هم تخصیص های مربوط به سفرهای استانی رئیس جمهور معطوف به یک پروژه نشده و همه پروژه ها را در بر بگیرد.

زارع بیان کرد: برخی از پروژه ها پیرو سفر استانی رئیس جمهور در استانداری ها مغفول مانده اند که از جمله پروژه های مناطق محروم هستند. البته ما در بودجه حکمی را آوردیم که تفاوت تخصیص در ردیف های اصلی و متفرقه ۲۰ الی ۳۰ درصد بیشتر نباشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی به ویژه در مناطق سردسیر می تواند به رشد تولید کمک کند، بیان کرد: دولت باید با یک برنامه ریزی دقیق به این مهم دست پیدا کند.

وی یادآور شد که حفظ اشتغال در کشور منوط به اجرای طرح های عمرانی است و به هر میزان تخصیص در این پروژه ها بیشتر شود، اشتغالزایی بیشتری رقم خواهد خورد.

کد خبر: ۲۱۶٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha