۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
متولیان وزارت صمت شرایط رقابت خودرو های داخلی و خارجی را فراهم کنند
نماینده طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس:

متولیان وزارت صمت شرایط رقابت خودرو های داخلی و خارجی را فراهم کنند

نماینده طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: باید تعریف ساز و کارهای عملی برای برون رفت از وضعیت فعلی و قیمت‌های نجومی خودرو که صدای مردم را درآورده، مدنظر قرار گیرد.

به گزارش بازار، حسن محمدیاری طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی (امروز دوشنبه ۲۸ فروردین) به وزیر نیرو گفت: لازم است وزیر نیرو به وعده خود در راستای تکمیل سد شفارود عمل کند.

وی با اشاره به تذکر به وزیر صنعت گفت: باید تعریف سازوکارهای عملی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی و قیمت‌های نجومی خودرو که صدای مردم را درآورده، مدنظر قرار گیرد.

محمدیاری بیان کرد: لازم است متولیان کار شرایط رقابت خودرو های داخلی و خارجی را فراهم کنند و واردات خودروهای مستعمل و نیز در دستور کار قرار گیرد.

محمدیاری در تذکر دیگری به وزیر ورزش بیان کرد: ناداوری‌ها در مسابقات فوتبال باعث خشم جوانان شده است لذا لازم است نظارت بیشتری در جهت اعمال نفوذها صورت گیرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی می خواهم که در خصوص خرید تضمینی محصولات برنج از کشاورزان اقدامات لازم را مدنظر قرار دهد، متاسفانه محصولات سال قبل کماکان بلاتکلیف مانده است و انشاالله ساز و کارهایی در این خصوص تعریف شود.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: عدم تکمیل و ساخت پل اسالم موجب بدبینی و شکایت اهل تسنن و تشیع منطقه شده است، خدای ناکرده نباید این ذهنیت غلط حاکم شود که شهروندان منطقه دست دوم هستند. همچنین پروژه ملی کمربندی تالش مغفول مانده است و لازم است وزیر به شهرستان تالش سفر کرده و مشکلات را برطرف کند.

کد خبر: ۲۱۶٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha