۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
افزایش ۱۰۰ درصدی اعزام و پذیرش و نشست و برخاست بین‌المللی در فرودگاه مهرآباد
در سال ۱۴۰۱ انجام شد؛

افزایش ۱۰۰ درصدی اعزام و پذیرش و نشست و برخاست بین‌المللی در فرودگاه مهرآباد

با افزایش ۱۰۰ درصدی اعزام وپذیرش ونشست وبرخاست بین المللی در فرودگاه مهرآباد در سال ۱۴۰۱ اعزام وپذیرش بیش از ۱۲ میلیون مسافر در فرودگاه مهرآباد ثبت شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با افزایش ۱۰۰ درصدی اعزام وپذیرش و نشست و برخاست بین‌المللی در فرودگاه مهرآباد در سال ۱۴۰۱، اعزام و پذیرش بیش از ۱۲ میلیون مسافر در فرودگاه مهرآباد ثبت شد که این آمار حاکی از افزایش ۱۳ درصدی مسافر نسبت به سال ۱۴۰۰ در فرودگاه مهرآباد است.

مهرآباد پر ترافیک ترین فرودگاه کشور در سال ۱۴۰۱ تعداد۱۰۷ هزار و ۱۶۹ پرواز داخلی در این فرودگاه نشست و برخاست داشته است که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال ۱۴۰۰ کاهش ۷ درصدی در نشست وبرخاست را تجربه کرده است.

همچنین در این مدت بیش از ۱۲ میلیون و ۳۶۶ هزارو ۵۰۰ مسافر در مهرآباد جابه جا شده اند که این تعداد نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳درصد افزایش را نشان می‌دهد.

روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۲۵ پرواز خارجی در مهرآباد نشست و برخاست کرده اند که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

گفتنی‌است بیش از ۱۵ هزار و ۲۵۵ مسافر خارجی جابه‌جا شده اند که نسبت به سال ۱۴۰۰ در اعزام وپذیرش نیز افزایش ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

در سال ۱۴۰۱ نیز با ارسال وپذیرش ۹۹ میلیون و۷۲۰ هزارو ۸۹۷ کیلو گرم بار نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش در ارسال ومراسلات در مهرآباد اتفاق افتاده است.

افزایش ۱۰۰ درصدی اعزام و پذیرش و نشست و برخاست بین‌المللی در فرودگاه مهرآباد

کد خبر: ۲۱۶٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha