۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
تملک ۱۰۰ واحد صنعتی در گیلان توسط بانک‌ها
استاندار گیلان مطرح کرد؛

تملک ۱۰۰ واحد صنعتی در گیلان توسط بانک‌ها

رشت- استاندار گیلان از تملک بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی توسط بانک ها خبر داد و گفت: باید این واحدها رفع تملک شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی از تحت تملک داشتن بیش ۱۰۰ واحد صنعتی توسط بانک‌ها خبر داد و افزود: یکصد واحد در اختیار بانک ها بوده اما استفاده بهینه ای از این دارایی ارزشمند نمی شود، از این رو باید مشخص شود میزان بهره‌وری و ظرفیت ایجاد اشتغال آنان چقدر است و این وظیفه کارگروه رفع موانع تولید می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه بازدید سر زده از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی در گیلان منجر به شناسایی مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف می‌شود، بیان کرد: یکی از برنامه‌های بنده به عنوان خدمت‌گذار مردم بازدید سر زده از واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی است لذا اگر مشاهده کنم که یک مکانی در کنار یک بنگاه تولیدی متروکه شده ، با خاطیان برخورد می‌کنم.

استاندار گیلان ادامه داد: بانک‌ها امانت دار هستند و باید دو وجهی کار کرده و به ایجاد اشتغال در گیلان کمک کنند تا جوانان‌ متخصصی که جویای کار و تولید هستند، ایده خود را به منصه ظهور گذاشته و به اشتغال پایدار دست یابند.

عباسی با اشاره به نقش افزایش تولید و احیای واحدهای تولیدی در گیلان در ایجاد امید و انگیزه در بین جوانان و متخصصان جامعه تصریح کرد: مقام معظم رهبری شعار سال را رشد تولید و مهار تورم معرفی کردند که نشان دهنده نقش مهم تولید در اقتصاد و پویایی جامعه است.

وی ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان را یک ظرفیت علمی در راستای حل مشکلات کشور و کمک به رشد تولید دانست و گفت: باید مشخص شود که در فروردین ماه و اسفند ماه سال گذشته چه میزان شرکت دانش بنیان در گیلان وجود داشته ، زیرا یکی از شعارهای مهم رهبر انقلاب و دولت جهادی سیزدهم توجه به شرکت‌های دانش بنیان و توسعه آنان است.

کد خبر: ۲۱۶٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha