۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کاهش تراکم و ارتقای کیفیت زندگی، رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

کاهش تراکم و ارتقای کیفیت زندگی، رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین طرح نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آن‌ها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین طرح نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آن‌ها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.

جعفری با تاکید بر متقاضی محور بودن طرح‌های تولید مسکن گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۳۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ثبت‌نام کردند و حائز شرایط شناخته شدند که شرکت عمران شهرهای جدید برای ۲۰۰ هزار متقاضی، طرح تولید مسکن را وارد مرحله عملیاتی و اجرایی کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رویکرد دولت در واگذاری گروهی زمین به متقاضیان برای ساخت مسکن، گفت: شرکت عمران شهرهای جدید به عنوان یکی از بازوهای دولت در وزارت راه و شهرسازی برای صد هزار واحد نهضت ملی در گام سوم، اراضی را به گروه‌های انفرادی برای ساخت مسکن یک طبقه حیاط‌دار واگذار می‌کند تا با این رویکرد طرح‌های مسکن با تراکم پایین عملیاتی شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: هم‌اکنون برای صد هزار واحد گام سوم طرح نهضت ملی مسکن، شرکت عمران آمادگی تخصیص زمین در شهرهای جدید را برای ۵۵ هزار متقاضی واجد شرایط دارد.

به گفته جعفری این شهرها شامل ایوانکی، گلمان، مجلسی، شیرین‌شهر، علوی، رامشاد، تیس و برخی شهرهای جدید دیگر است.

کد خبر: ۲۱۵٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha