۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
ضرورت ایجاد ثبات در نرخ مواد اولیه | نوسان قیمت تولید را  تعطیل می کند
مدیرعامل شرکت نماگستران گیتی:

ضرورت ایجاد ثبات در نرخ مواد اولیه | نوسان قیمت تولید را تعطیل می کند

گرگان- تشکری، مدیرعامل شرکت نماگستران گیتی گفت: بهترین حمایت دولت از بخش تولید و صنعت، ثبات قیمت ها در بازار است چراکه پیش از این بی ثباتی در قیمت ها باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شد.

علی تشکری در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بهترین حمایت دولت از بخش تولید و صنعت، ثبات قیمت ها در بازار است چراکه در این صورت سرمایه گذاری قابل پیش بینی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نماگستران گیتی افزود: نبود ثبات قیمت مواد اولیه باعث کاهش سرمایه و نقدینگی بخش خصوصی در این سال ها شده که در نهایت همین موضوع منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی در سال های گذشته شد.

او با بیان اینکه قابل پیش بینی نبودن بازار باعث تعطیلی واحد تولیدی اش شده، گفت: در سال های 99 تا 1400 به واسطه همین مشکلات نوسان قیمت، سرمایه واحد تولیدی ام به نصف کاهش یافت و این درحالی است که بخش خصوصی برای افزایش سرمایه وارد حوزه تولید می شود.

به باور این فعال اقتصادی، تولید در این روزها برای بخش خصوصی صرفه اقتصادی ندارد چراکه هیچ تحلیل یا پیش بینی نمی توان از میزان افزایش قیمت و تورم موجود در بازار داشت.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تولید نیازمند ثبات است و نیاز به هیچ حمایتی ندارد بنابراین به نظر می رسد دولت باید با اتخاذ سیاست و برنامه ریزی های درست در این زمینه به رونق تولید و رشد اقتصادی کمک کند.

کد خبر: ۲۱۵٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha