۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
میزان افزایش حقوق کارگران به شرط مهار تورم توسط دولت قابل‌قبول است
رییس فراکسیون کارگری مجلس:

میزان افزایش حقوق کارگران به شرط مهار تورم توسط دولت قابل‌قبول است

بابایی کارنامی، رییس فراکسیون کارگری مجلس، گفت: میزان افزایش حقوق کارگران به شرط مهار تورم توسط دولت قابل‌قبول است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابائی کارنامی، در بیان نحوه پیگیری افزایش حقوق کارگران و تامین رفاهیات این قشر، گفت: ما باید در سه ماهه اول سال جدید، ارزیابی صحیحی از اقدامات دولت در این حوزه داشته باشیم ضمن‌اینکه برنامه کنونی دولت تحقق شعال سال «مهار تورم؛ رشد تولید» است بنابراین در این راستا از برنامه‌هایش حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر بعد از گذشت سه ماه از سال احتمال افزایش تورم وجود داشته باشد حتما دولت باید در جهت جبران مافات و رفع دغدغه‌های جامعه کارگران اقداماتی را انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: متاسفانه کارگران تنها قشری هستند که به غیر از مزد ثابت، دریافتی دیگری ندارند ضمن اینکه عدم تعادل در عرضه و تقاضای نیروی کار در این حوزه باعث شده است که در برخی نقاط، آنها را تحت استثمار قرار دهند به گونه‌ای که حقوقشان کفاف حداقل‌های زندگی را هم ندهد.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون دولت باید با صدور کالابرگ الکترونیکی و پیش‌بینی بُن خرید کالا، همچنین از طریق پرداخت یارانه‌های مستقیم و غیر مستقیم به ۷ دهک پایین جامعه، دغدغه جامعه کارگری در حوزه‌های تامین مسکن، هزینه‌های درمان و تامین معیشت را رفع کند.

کد خبر: ۲۱۵٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha