۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
اجرای ۲۳۰ پروژه شاخص عمران شهری در ۴۰ شهر استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

اجرای ۲۳۰ پروژه شاخص عمران شهری در ۴۰ شهر استان بوشهر

بوشهر- محمودی مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از اجرای ۲۳۰ پروژه شاخص عمران شهری در ۴۰ شهر استان بوشهر خبر داد.

مجید محمودی در حاشیه نشست شهرداران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی، میلیون‌ها مسافر و گردشگر وارد استان بوشهر شدند که نحوه میزبانی شهرداران از مهمانان نوروزی مورد استقبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها خط مقدم استقبال و خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی هستند افزود: بحمدالله امسال شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم از حجم و کیفیت خدمات به مهمانان در شهرهای مختلف استان بوشهر بودیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: رسیدگی به پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و شهرداران موظف به تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستند.

محمودی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات شهرداری‌ها نسبت به سنوات قبل کاملا متفاوت است گفت: نظارت دقیق و مستمری بر نحوه هزینه‌کرد و اجرای با کیفیت پروژه‌ها انجام شده و اجازه نمی‌دهیم، کیفیت طرح‌ها پایین بیاید.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر ابراز داشت: در یکسال اخیر بیش از ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان ارزش افزوده بین ۴۰ شهرداری توزیع شد و همچنین ۲۴۹ میلیارد تومان نیز از محل ده درصد ارزش افزوده ملی به شهرداری‌ها تخصیص یافت.

محمودی از اجرای ۲۳۰ پروژه شاخص عمران شهری در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در یکسال اخیر ۲۳۰ پروژه شاخص عمرانی در ۴۰ شهر استان اجرایی و عملیاتی شده که تکمیل آنها با جدیت پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۲۱۵٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha