۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
جیره بندی آب در انتظار ایلامی‌ها/ وضعیت شهر قرمز شد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام:

جیره بندی آب در انتظار ایلامی‌ها/ وضعیت شهر قرمز شد

ایلام- تیموری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام با اشاره به مصرف بی‌رویه آب در شهر ایلام، گفت: با ادامه این وضعیت آب در شهر جیره بندی می‌شود.

نورالله تیموری در گفت و گو با بازار اظهار کرد: در حالی که روزهای آغازین فصل گرما در استان ایلام شروع شده و اکثر مردم از کولرهای آبی استفاده می کنند، مصرف آب به شدت در شهر ایلام بالا رفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زیرساخت های آبرسانی اعم از ظرفیت انتقال آب و مخازن ذخیره و توزیع آب جوابگوی این میزان مصرف به هیچ عنوان نیست.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام با اعلام هشدار و وضعیت قرمز آب در شهر ایلام، گفت: مصرف آب شهر از حد مجاز عبور کرده و در آستانه هشدار است، چنانچه این مصارف بی رویه تداوم داشته باشد آب در شهر ایلام جیره بندی می شود.

وی با اشاره به افزایش مصرف آب همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و یادآور شد: افزایش مصرف بیش از ۲۰ درصدی توسط شهروندان باعث افت فشار در برخی از نقاط شهر شده که می طلبد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

مدیرعامل آبفای استان با تاکید بر اینکه ظرفیت تولید آب در استان بیش از تعداد جمعیت است، تصریح کرد: متاسفانه سرانه مصرف آب در استان تقریبا دوبرابر استاندارد کشور است.

کد خبر: ۲۱٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha