۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
تشکیل ۸۰۴ پرونده تخلف واحد صنفی در گلستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد؛

تشکیل ۸۰۴ پرونده تخلف واحد صنفی در گلستان

گرگان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: در طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان ۸۰۴ پرونده تخلف واحدهای صنفی در تعزیرات حکومتی گلستان تشکیل شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی گلستان، تقی حسام اظهار کرد: در گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان با دستگاه های نظارتی ۸۰۴ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: به کسانی که مرتکب تخلف می شوند در مرحله نخست هشدار داده در صورت بروز تخلف بدون چشم پوشی با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به این نکته که ۲۵۴ اکیپ گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی با دستگاه های اجرایی و نظارتی اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، بازرسی و نظارت بر اصناف و غیره برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این طرح از دو هزار و ۱۷۰ واحد صنفی در سطح استان بازرسی شد .

حسام ادامه داد: متهمان این پرونده ها علاوه بر ضبط کالا، توبیخ، قطع سهمیه و غیره به پرداخت مبلغ بیش از ۲۶ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی ضمن اشاره به برگزاری گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان، گفت: با توجه به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار است و مسئولیت قانونی برخورد با تخلفات بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان و دامپزشکی برعهده این اداره کل قرار دارد لذا با متخلفان برخورد قانونی می شود و هیچگونه مماشاتی در این زمینه نداریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان در خاتمه اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان و غیره موضوع را به صورت حضوری یا از طریق تلفن و یا سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با تلفن ۱۴۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی استان و جهاد کشاورزی گزارش دهند.

کد خبر: ۲۱۵٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha