۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
۸۰ درصد نیروهای بندر فریدونکنار بومی هستند
مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار:

۸۰ درصد نیروهای بندر فریدونکنار بومی هستند

فریدونکنار- شفیعیان، مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار با اظهار این که ۸۰ درصد نیروهای بندر بومی هستند، گفت: هیچ نیرویی اخراج نشده است.

هادی شفیعیان در گفتگو با خبرنگار بازار ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و لایروبی کانال دسترسی به حوضچه را از مشکلات اساسی بندر فریدونکنار عنوان کرد و افزود: این شرکت با یک قرارداد B.O.T از سال ۸۷ فعالیت خود را در بندر فریدونکنار شروع کرده است و از سال ۸۷ تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار با بیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی در بندر فریدونکنار ایجاد شده است، افزود :: در بندر فریدونکنار تقریبا ۲۸ هزارتن مخازن ذخیره فرآورده نفتی ، ۳۰هزار تن سیلوی غلات ، ۱۵۰ هزار تن سوله غلات برای انبارش غلات و همچنین ۱۲ هکتار برای دپوی کالای عمومی به مقدار ۶۰۰ هزار تن ایجاد شده است.

وی با اشاره به استقرار ادارات مهم در بندر فریدونکنار برای تسهیل و تسریع در روند کار ادامه داد: ادارات استاندارد ، گذرنامه ، گمرک ، حمل و نقل، قرنطینه ، اداره بندر و انواع شرکت‌های بازرسی و حمل‌ و نقل در بندر فریدونکنار مستقر هستند.

شفیعیان با عنوان این که نزدیک به ۸۰ درصد نیروی کار این شرکت بومی هستند، بیان کرد: شرکت راهبران ۷۵ نیروی کار دارد که با توجه به فشارهای اقتصادی موجود کسی از این شرکت اخراج نشده است.

مدیرعامل شرکت راهبران یادآور شد: در تلاش هستیم تا بندر فریدونکنار که اولین بندر خصوصی کشور است به عنوان منطقه ویژه معرفی شود.

شفیعیان با بیان این موضوع گفت: دو بندر با ویژگی منطقه ویژه اقتصادی در غرب و شرق استان در حال فعالیت است و به علت اینکه در مناطق ویژه درصد گمرکی پایین است، فعالیت برای بندر فریدونکنار دشوار می‌شود.

مدیرعامل شرکت راهبران گفت: بندر فریدونکنار با توجه به پتانسیل ایجاد شده توسط بخش خصوصی برای پهلودهی کشتی و با ارائه تخفیفات ویژه و خدمات بندری بستر مناسبی برای فعالیت صاحبان کالا است.

کد خبر: ۲۱۵٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha