۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
۵ درصد از ساخت و ساز بنیاد مسکن، سهمیه سازمان‌های حمایتی است
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۵ درصد از ساخت و ساز بنیاد مسکن، سهمیه سازمان‌های حمایتی است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم امضاء تفاهم نامه با سازمان بهزیستی در زمینه ساخت مسکن گفت: ۵ درصد از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که بنیاد مسکن می‌سازد، سهمیه نهادهای حمایتی است.

به گزارش بازار، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه با سازمان بهزیستی در زمینه ساخت مسکن گفت: از یک میلیون واحد مسکونی که در سال باید در کشور ساخته شود ساخت ۴۰۰ هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن است.

نیکزاد افزود:در سال، بنیاد مسکن ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر و ۲۰۰ هزار واحد نیز را در روستا می‌سازد که ۵ درصد از این ساخت وسازها سهمیه بهزیستی و کمیته امداد است.
وی گفت: در تفاهم نامه‌ای که با سازمان بهزیستی امضاء شد قراراست ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان سازمان بهزیستی ساخته شود.

نیکزاد افزود: این ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ساخته و تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: سازمان بهزیستی برای افراد تحت پوشش تا سقف صد میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته است که کمک بسیار خوبی برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش این سازمان است.

رئیس بنیاد مسکن درباره مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی افزود: تحویل واحدهای روستایی حداکثر یک ساله است و در طرح‌های متمرکز شهری هم حداکثر ظرف دو سال ساخته وتحویل مددجویان سازمان بهزیستی خواهدشد.

کد خبر: ۲۱۵٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha