۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه در خصوص شرکت‌های مهندسین مشاور و پیمانکار

اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه در خصوص شرکت‌های مهندسین مشاور و پیمانکار

با موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مهلت ثبت اطلاعات قراردادهای شرکت‌های مهندسین مشاور، پیمانکار و انفورماتیک متقاضی تشخیص صلاحیت تا عید سعید فطر (دوم اردیبهشت ۱۴۰۲) تمدید شد.

به گزارش بازار، بر اساس اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه مهلت ثبت اطلاعات قراردادهای شرکت‌های مهندسین مشاور، پیمانکار و انفورماتیک متقاضی تشخیص صلاحیت تا عید سعید فطر (دوم اردیبهشت ۱۴۰۲) تمدید شد.

بر این اساس، متن اطلاعیه امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکارن سازمان برنامه و بودجه به شرح زیر است:

اطلاعیه در خصوص ثبت قراردادهای شرکت‌های مهندسین مشاور و پیمانکار و انفورماتیک متقاضی تشخیص صلاحیت

ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان؛ بنا به تقاضاهای واصله از سوی کارفرمایان، انجمنها، جوامع صنفی و شرکت‌های متقاضی تشخیص صلاحیت، در جهت تقویت بخش خصوصی در سال مهار تورم و رشد تولید و به منظور بهره مندی شرکت‌های متقاضی تشخیص صلاحیت از امتیاز تجربیات کاری خویش؛ با موافقت ریاست محترم سازمان از ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) لغایت عید سعید فطر (دوم اردیبهشت ۱۴۰۲) امکان ثبت و یا ویرایش اطلاعات قراردادهای منعقده برای شرکت‌هایی که موفق به ثبت صحیح اطلاعات قراردادها در بازه زمانی سه ماهه بعد از انعقاد قرارداد در سامانه ساجات نگردیده اند، فراهم شده است.

شرکت‌های مشمول با توجه به ملاحظات ذیل، می‌توانند نسبت به ثبت قراردادهای خود در سامانه ساجات اقدام نمایند:

۱- امکان ثبت ۱۰ قرارداد از قراردادهای منعقده با سال انعقاد ۱۳۸۹ به بعد امکان پذیر است.

۲- بعد از بازه زمانی فوق الذکر و به دلیل محدودیت‌های موجود، هیچ یک از مشخصات قراردادی ثبت شده به خصوص نام دستگاه اجرایی/کارفرما، تاریخ انعقاد، تاریخ آغاز، مبلغ اولیه و وضعیت قرارداد، قابل تغییر نمی‌باشد.

۳- به منظور ارج نهادن به عملکرد شرکت‌هایی که از قبل، مراعات ظرفیت کاری را نموده اند متذکر می‌گردد، اطلاعات وارد شده و نیز وضعیت کنترل ظرفیت کاری شرکت‌های مشمول این اطلاعیه، طبق دستورالعمل نحوه رسیدگی به تخلفات انتظامی پیمانکاران یا دستورالعمل رسیدگی به عملکرد حرفه‌ای مشاوران یا دستور العمل نحوه رسیدگی به تخلفات انتظامی (حرفه ای) شرکت‌های انفورماتیکی صحت سنجی خواهد شد.

۴- شرایط و نحوه استفاده و بهره مندی از امتیاز این دسته از قراردادها از سوی امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران ابلاغ می‌شود.
کپی لینک https://www.iribnews.ir/۰۰FzZT

کد خبر: ۲۱۵٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha