۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
لوازم یدکی بدون شناسه قاچاق محسوب می‌شود

لوازم یدکی بدون شناسه قاچاق محسوب می‌شود

معاون صنایع عمومی وزارت اعلام کرد: لوازم یدکی تولیدی، وارداتی و کالاهای سطح عرضه و انبارها که منشاء تولید آنها وارداتی یا داخلی است در صورت عدم دریافت شناسه و کدرهگیری قاچاق محسوب می‌شوند.

به گزارش بازار، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استانها و جنوب کرمان اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت‌ شناسه‌گذاری کالاهای موجود سطح عرضه و بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو، کالاهای تولید داخل فاقد شناسه، مشمول مفاد ماده ۶۱ قانون نظام صنفی تلقی می‌شود.

وی بیان کرد: با اتمام مهلت‌های مقرر در دستورالعمل‌های پیشین، ضمن هماهنگی و همکاری کامل با کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانهای سراسر کشور، نسبت به پایش و بازرسی از سطح عرضه اقدام لازم انجام و به این ستاد منعکس شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت افزود: طبق دستورلعمل‌های ابلاغی پیشین از تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ به بعد کالاهای خارجی فاقد شناسه، قاچاق تلقی شده و از تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ کالاهای تولید داخل فاقد شناسه، مشمول مفاد ماده ۶۱ قانون نظام صنفی تلقی می‌شود.

لوازم یدکی بدون شناسه قاچاق محسوب می‌شود

کد خبر: ۲۱۵٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha