۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
کسب درآمد عالی با تولید چیپس میوه+ خرید بهترین دستگاه میوه خشک کن

کسب درآمد عالی با تولید چیپس میوه+ خرید بهترین دستگاه میوه خشک کن

کشور عزیزمان ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه خود تنوع بسیاری در زمینه انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات دارد.

به گزارش بازار، کشور عزیزمان ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه خود تنوع بسیاری در زمینه انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات دارد. اما متاسفانه سالانه بیش از ۳۵ درصد محصولات کشاورزی در ایران دچار فساده شده و به ضایعات تبدیل می شوند. راه اندازی خط تولید چیپس میوه به عنوان یکی از زیر شاخه های صنایع تبدیلی، می تواند در کاهش این ضایعات کشاورزی نقش به سزایی داشته باشد و از طرفی ایجاد اشتغال و کسب درآمد نماید.

کشور عزیزمان ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه خود تنوع بسیاری در زمینه انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات دارد. اما متاسفانه سالانه بیش از ۳۵ درصد محصولات کشاورزی در ایران دچار فساده شده و به ضایعات تبدیل می شوند. راه اندازی خط تولید چیپس میوه به عنوان یکی از زیر شاخه های صنایع تبدیلی، می تواند در کاهش این ضایعات کشاورزی نقش به سزایی داشته باشد و از طرفی ایجاد اشتغال و کسب درآمد نماید. صنعت غذا همواره جزو پرسود ترین صنایع در سراسر جهان محسوب می شود. تولید چیپس میوه نیز از این قاعده مستثنی نیست و تولید آن با سود بسیار خوبی همراه است. معمولا افرادی که در زمینه تولید میوه خشک فعالیت می کنند، درآمد عالی را از این راه کسب می کنند.

راه اندازی خط تولید چیپس میوه، یک سرمایه گذاری مطمئن

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در زمینه راه اندازی خط تولید میوه خشک، کم ریسک بودن آن است. تولید چیپس میوه نیاز به سرمایه اولیه چندان زیادی ندارد و همین امر موجب شده است تا یک سرمایه گذاری کم ریسک و مطمئن محسوب شود؛ از طرفی ظرف مدت کمتر از یک سال، کل سرمایه اولیه به سرمایه گذار باز می گردد.

راه اندازی کارخانه تولید چیپس میوه صنعتی

احداث خط تولید میوه خشک، برای چه کسانی مناسب است؟

تولید میوه خشک در حجم تولید خانگی تا نیمه صنعتی، به عنوان شغل دوم مناسب بسیاری از افراد نظیر خانه دار ها، کارمند ها، دانشجو ها و کلیه افرادیست که به طور پاره وقت مشغول فعالیت هستند و قصد دارند شغل دومی نیز داشته باشند. اما تولید چیپس میوه در حجم کاری نیمه صنعتی تا صنعتی باید به عنوان شغل اول تلقی شود. راه اندازی کارگاه نیمه صنعتی و صنعتی تولید چیپس میوه، زمینه اشتغال را برای بسیاری از جوانان جویای کار و علی الخصوص بانوان، فراهم می کند.

راه اندازی خط تولید میوه خشک زمینه ساز ایجاد اشتغال برای بانوان می باشد.

تجهیزات لازم برای راه اندازی کارگاه تولید میوه خشک

برای راه اندازی کارگاه تولید چیپس میوه در مرحله اول به یک دستگاه خشک کن میوه صنعتی احتیاج خواهید داشت. گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با برند تجاری زامنس، تولید کننده انواع دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی تا صنعتی می باشد و با عملکرد موفق خود در این زمینه، توانسته است دستگاه های خشک کن میوه در ابعاد و ظرفیت های متفاوت را به بازار عرضه کند. علاوه بر خشک کن میوه و سبزیجات، یک کارگاه تولید میوه خشک با هر حجم کاری، نیازمند دستگاه اسلایسر دستی میوه می باشد. در تولید چیپس میوه، شکل ظاهری محصول اهمیت بسیاری دارد و اسلایسر های دستی در این زمینه بهترین عملکرد را از خود برجای می گذارند. تجهیزات دیگر نظیر وان شستشو میوه و سبزیجات، میز کار، پوست گیر، هسته گیر، اسلایسر برقی، ترازو، دستگاه دوخت پلاستیک، آسیاب و... از دیگر تجهیزاتی هستند که در کارگاه های تولید میوه خشک مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به فضای کارگاه، بودجه و حجم کاری می توانید از این تجهیزات استفاده کنید اما میوه خشک کن و اسلایسر از ضروری ترین تجهیزات برای شروع کار میوه خشک می باشند.

تجهیزاتی که برای تولید میوه خشک لازم است| زامنس

خرید بهترین دستگاه خشک کن و اسلایسر دستی

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با برند تجاری زامنس با بیش از ۱۲ سال سابقه، تولید کننده انواع دستگاه خشک کن میوه و صفر تا صد تجهیزات خط تولید میوه خشک، خط شستشو سبزی و خط تولید سبزیجات آماده می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت زامنس از کلیه دستگاه ها و تجهیزات گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان بازدید نمایید.

دستگاه های میوه خشک کن تولید شده با برند زامنس، در چهار مدل با ظرفیت ها و ابعاد متفاوت به بازار عرضه می شوند. دستگاه خشک کن تک کابین متوسط زامنس، دارای ۲۰ عدد سینی ۶۰ در ۸۰ سانتی متری می باشد و این دستگاه می تواند روزانه ۱۰۰ کیلو محصول تازه را خشک کند. مدل دیگر از دستگاه های زامنس، میوه خشک کن تک کابین بلند با ۲۵ عدد سینی ۶۰ در ۸۰ است؛ این دستگاه قادر است روزانه ۱۵۰ کیلوگرم محصول تازه را خشک نماید. پر قدرت ترین دستگاه خشک کن میوه زامنس، دستگاه دو کابین دو ترولی با ظرفیت اسمی ۳۰۰ کیلو بار تازه در روز است که پنجاه عدد سینی و ۸ فن صنعتی قوی دارد. بزرگ ترین دستگاه شرکت زاگرس ماشین سپاهان، دستگاه خشک کن دو کابین چهار ترولی است که با ۱۰۰ عدد سینی ۶۰ در ۸۰ می تواند روزانه حدود ۶۰۰ کیلوگرم میوه تازه را خشک کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زامنس مراجعه کنید و یا از طریق برقراری تماس با شماره موبایل ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶ از خدمات مشاوره رایگان خرید دستگاه و تجهیزات استفاده نمایید.

 

دستگاه های میوه خشک کن صنعتی زامنس

کد خبر: ۲۱۵٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha