۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
فعالیت تالارهای  پذیرایی تا اطلاع ثانوی در قزوین ممنوع است
رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی‌ و تالارهای پذیرایی قزوین:

فعالیت تالارهای  پذیرایی تا اطلاع ثانوی در قزوین ممنوع است

قزوین-رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین گفت: فعالیت تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی در قزوین ممنوع است و با متخلفین برخورد  می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها، تالارهای پذیرایی و رسته‌های وابسته شهرستان قزوین، رضا عسگری بیان کرد:فعالیت تالارهای پذیرایی قزوین بدون مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا غیرقانونی است و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: متاسفانه طبق گزارش‌های دریافتی برخی از واحدهای صنفی و تالارهای پذیرایی بدون کسب مجوزهای قانونی برای برگزاری مراسم اقدام کرده‌اند که خلاف مقررات و ضوابط ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا است.

رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین اضافه کرد: طبق آخرین مصوبه این ستاد، تالارهای پذیرایی به هیچ عنوان نمی‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند البته واحدهای صنفی غذای بیرون‌بر و رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

عسگری با اشاره به تلاش برای دریافت مصوبه فعالیت صنف زیرمجموعه از ستاد مقابله با کرونا افزود: با توجه به تاکیدات این ستاد، تالارهای پذیرایی تا دریافت مصوبه از این ستاد حق هیچ گونه فعالیتی شامل برگزاری مراسم عروسی یا ترحیم را ندارند و باید تا زمان اعلام رسمی شروع فعالیت، شکیبایی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک در سطح شهرستان، اضافه کرد: ما به همراه دستگاه‌های نظارتی از واحدهای زیرمجموعه اتحادیه، بازدیدهای مستمری خواهیم داشت و با قانون شکنان و متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد

کد خبر: ۲۱٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha