۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کشف فرار مالیاتی ۸۲۳ میلیارد ریالی در زاهدان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف فرار مالیاتی ۸۲۳ میلیارد ریالی در زاهدان

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف فرار مالیاتی فردی بابت فعالیت های تجاری به اداره مالیات به میزان بیش از ۸۲۳ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان در این خصوص اظهار داشت: فرار مالیاتی اثرات زیانباری از جمله نارسایی در توزیع عادلانه درآمد و انباشت ثروت برای گروه های خاص، افزایش تنش های سیاسی و اجتماعی، ناتوانی دولت در تأمین هزینه های عمومی و شکاف بین گروه های درآمدی و کمبود سرمایه گذاری در بخش های مختلف را بر جامعه تحمیل می کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به هم‌افزایی بین پلیس و سازمان های مالیاتی اشاره و گفت: برای گرفتن مالیات از دانه درشت هایی که درآمدهای قابل توجه داشته و مالیات نمی دهند با سازمان مالیات همکاری می کنیم.

جلیلیان افزود: در همین راستا در پی شناسایی فردی که در زمینه های تجاری فعالیت داشته و از پرداخت مالیات به اداره مالیات خودداری می کرد موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه، این متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی خود اقرار کرد، تصریح کرد: میزان بدهی مالیاتی این فرد بیش از ۸۲۳ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: با هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی که منجر به اخلال در نظام اقتصادی و توسعه نیافتگی جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و غیره شود، برخورد می شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha