۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
۳۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان سمنان منظور شد
در سفر رئیس جمهور؛

۳۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان سمنان منظور شد

سمنان- حمیدی، معاون استاندار سمنان با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار طرح های عمرانی به دنبال داشت، گفت: بخشی از این اعتبارات جذب شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه جلسه بررسی روند مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان برای نخستین بار در سال ۱۴۰۲ در استانداری سمنان تشکیل شد، تاکید داشت: در این نشست مصوبات اجرایی و در دست اجرای سفر آبان ۱۴۰۰ حجت الاسلام رئیسی به سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به سمنان ۱۱۷ پروژه عمرانی تعریف شد، افزود: اعتبار این طرح ها سه هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان برآورد شده که قرار است طی چهار سال اختصاص پیدا کند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تاکنون از این میزان اعتبارات سفر یک هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است، بیان کرد: ۹۶۴ میلیارد تومان از این میزان در سال ۱۴۰۰ برآورد شده که تمام آن جذب شده است.

حمیدی با بیان اینکه ۷۹۶ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان نیز در سال ۱۴۰۱ تعریف شد که ۸۰ درصد از این میزان تاکنون جذب شده است، بیان کرد: با این اعتبارات توانستیم طرح های عمرانی خوبی را به اتمام برسانیم.

۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱ باقی مانده است

وی با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱ باقی مانده که تا پایان سال مالی یعنی شش ماه آتی وقت داریم تا آن را جذب کنیم، افزود: یکی از مصوبات ستاد کارگروه سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان این است که دستگاه های اجرایی میزان اعتباراتی که نیاز است تا طرح هایشان به اتمام برسد را احصا کنند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در نشست امروز استانداری سمنان همچنین مقرر شده تا دستگاه‌های اجرایی در مورد پیشرفت فیزیکی طرح‌ها گزارشی ارائه کنند تا کمبود خا احصا شود، گفت: با توجه به افزایش قیمت ها برخی طرح ها برای پیشرفت با مشکلاتی روبرو هستند که مقرر شد این طرح ها احصا و تفکیک شوند تا بتوانیم برای آنها اقدامات خوبی را صورت دهیم.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha