۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
احتمال ریزش ارزش دلار در برابر یورو در صورت ضعیف بودن آمار اقتصادی آمریکا
کامرز بانک هشدار داد؛

احتمال ریزش ارزش دلار در برابر یورو در صورت ضعیف بودن آمار اقتصادی آمریکا

هلدینگ بانکی «کامرزبانک» در تازه ترین گزارش خود در خصوص بخش بازار فارکس، نسبت به ریزش احتمالی ارزش دلار هشدار داد.

به گزارش بازار؛ هلدینگ بانکی «کامرزبانک» در تازه ترین گزارش خود در خصوص بخش بازار فارکس، نسبت به ریزش احتمالی ارزش دلار هشدار داد.

کامرزبانک در گزارش خود تاکید کرده که انتشار گزارش آماری از شاخص های مهم دستمزدهای بخش کشاورزی، ISM و ADP که قرار است روز چهارشنبه از سوی دولت آمریکا منتشر شود، می تواند منجر به تضعیف دلار و در نتیجه ریزش ارزش آن در برابر سایر ارزهای بازار فارکس به ویژه یورو بینجامد.

این هلدینگ بانکی همچنین احتمال داده که شاخص های یاد شده احتمالا وضعیت خوبی نخواهند داشت و نشان دهنده عدم بهبود چشمگیر اقتصاد ایالات متحده خواهد بود که همین موضوع برای دلار گران تمام خواهد شد.

در این گزارش آمده است: اگر شاخص های آماری اقتصاد آمریکا همچون ADP و ISM برای بخش خدماتی که قرار است امروز (چهارشنبه) منتشر شود، مانند آمار JOLTS که روز سه شنبه منتشر شد ناامید کننده باشند، می تواند منجر به ریزش ارزش دلار منجر شود.

در ادامه این گزارش آمده است: در چنین شرایطی، دلار می بایست نسبت به آمار ضعیف اقتصادی آمریکا واکنشی نزولی نشان دهد. این بدان معناست که باید شاهد افزایش نرخ جفت ارز یورو به دلار باشیم. همچنین اگر گزارش بخش دستمزدهای غیر کشاورزی روز جمعه نیز به همین نسبت ناامید کننده باشد، نرخ برابری یورو به دلار می تواند به راحتی به ۱.۱۱ افزایش یابد.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha