۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
رئیس جمهور با مقصران تأخیر در پرداخت حقوق معلمان در سازمان برنامه برخورد کند
نماینده مردم علی آباد در مجلس:

رئیس جمهور با مقصران تأخیر در پرداخت حقوق معلمان در سازمان برنامه برخورد کند

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: بخشی از اشکالات ناشی از تأخیر در پرداخت حقوق معلمان به عملکرد وزیر آموزش و پرورش مرتبط بوده و بخشی نیز به عملکرد میرکاظمی و احمدی برمی‌گردد.

به گزارش بازار، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۱۶ فرودین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس گفت: به جا بود که یادی کنیم از شهیدان عزیز مهقانی و حیدری که برای ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی غاصب از جان و فرزندانشان گذشتند، یادشان را گرامی می‌داریم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور افزود: اقدام دولت برای رتبه‌بندی فرهنگیان به جا بود و مجلس نیز همراهی خوبی داشت اما این شیرینی با تلخی همراه شد که بخشی از آن به اقدامات آقای نوری مربوط بود و بخشی نیز به عملکرد آقایان میرکاظمی و علی احمدی برمی‌گردد.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: ما ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد در سال ۱۴۰۰ و ۳۸ هزار میلیارد در سال ۱۴۰۱ برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی کردیم ضمن اینکه شما به این نکته اشاره می‌کنید که مسببان (یعنی آقایان میرکاظمی و علی احمدی) همیشه در این زمینه مقاومت می‌کنند که باید شما قاطعانه به میدان بیایید و آنچه در این زمینه قول دادید را محقق کنید.

نوروزی یادآور شد: بازنشستگان وضعیت بغرنجی دارند، همچنین کارکنان وزارتخانه‌های کشور و جهاد کشاورزی در این شرایط سخت دچار مشکل هستند.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha