۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
بخش عظیمی از فرهنگیان از نحوه اجرای رتبه‌بندی رضایت ندارند
نماینده مردم کاشمر در مجلس:

بخش عظیمی از فرهنگیان از نحوه اجرای رتبه‌بندی رضایت ندارند

نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: بخش عظیمی از فرهنگیان از نحوه اجرای رتبه‌بندی رضایت ندارند، رئیس جمهور ورود کند.

به گزارش بازار، جواد نیک بین در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۵ فرودین) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز همه فرهنگیان یک صدا می‌گویند ما از طلا گشتن پشیمان شده‌ایم/ مرحمت فرموده ما را مس کنید؛ برای از بین بردن یک تمدن نه به حمله نظامی نیاز است و نه به فشار و تحریم بلکه مسئولین بی‌کفایت و بی‌توجهی به نظام تعلیم و تربیت کافی است و امروز مسئولین ما جایگاه نظام تعلیم و تربیت را نمی‌دانند و معلمان و فرهنگیان ما را دچار بی‌عزتی کرده‌اند و دولت نمی‌داند نظام تربیتی چه جایگاهی دارد.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است رئیس جمهور به نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی ورود جدی کند البته استعفا و جاری شدن این فرهنگ خوب است اما کافی نیست و ما از روحیه استعفا استقبال می‌کنیم اما اکنون ۹۸ درصد از جامعه فرهنگیان از رویه اجرای رتبه‌بندی رضایت ندارند و شاخصه‌ها به درستی مشخص نشده است و ما شاهد اجرای سلیقه‌ای رتبه‌بندی هستیم و این وضعیت در شأن معلمان ما نیست و من از شخص رئیس جمهور می‌خواهم به این نحوه اجرا ورود کند.

وی ادامه داد: نارضایتی معلمان منجر به نارضایتی جامعه می‌شود و کل کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باید به معلمان توجه جدی شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معلم IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      چون عدالت بر قرار نشد عده ای حق مدیریت و رتبه بندی عده ای دیگر حق مدیریت و اضافه کاری اداری و رتبه بندی عده ای که ستون اصلی رتبه بندی بودند صاحب رتبه بندی ناقص شدند
    • معلم IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 0
      بخش عظیم فرهنگیان معلم ها هستند قرار شد سابقه تدریس و خدمت در کلاس درس از اهمیت ویژه برخوردار بشه که کار بر عکس شد و رتبه بندی به نفع کارمندان آموزش و پرورش و عوامل اجرایی تمام شد در این بین معلم خسته فقط نگاه